ניהול מוניטין בתקציבים נמוכים

 
תוכן עניינים

אם אתם רוצים לבצע ניהול מוניטין בתקציבים נמוכים ואתם חושבים שזה לא אפשרי, הנה כמה דברים שכדאי לכם להכיר.

תהיו בטוחים שיש הרבה מאוד שלא ירצו שתגלו שאפשר בכל זאת לנהל מוניטין גם בתקציבים נמוכים ואפילו לראות תוצאות מאוד מהירות.

  • תבנו לעצמכם אתרי תדמית
  • תפרסמו באתרי מקומונים קטנים
  • תפנו לאתרים חזקים בנישה שלכם לבקשה של פרסום "מאמר אורח" (בהמשך אסביר בדיוק איך לעשות את זה)

אז בלי יותר מידי הקדמות, בואו אסביר לכם איך אתם עושים את זה

לבנות אתר תדמית זה ממש פשוט. זה לא דורש יותר מידי משאבים. אתם יכולים לפנות לחברה שבונה אתרי אינטרנט וסביר מאוד שיבקשו ממכם לא מעט כסף עבור השירות של בניית אתר. או שאתם יכולים לעשות את זה לבד!

כמובן שאלו שקצת יותר מתקדמים ורוצים לדעת איך לעשות ניהול מוניטין באופן עצמאי יכולים להתחיל לפי המון מדריכים שיש לי כאן באתר.

בניית אתר תדמית למותג (או לשם)

אבל מה קורה אם אתם לא רוצים לבנות אתר? מה עם כאלו שהם לא "טכנולוגיים" ובניית אתר אינטרנט היא משימה מורכבת עבורם?

לא בעיה!

ניהול מוניטין בתקצבים נמוכים

אתם יכולים להיכנס לפייבר, יש שם המון חבר'ה מעולים שיבנו לכם אחלה אתר בעלות של פחות מ 50 ₪! כן! פחות מ 50 ₪ ויש לכם אתר, נכון הוא לא יהיה האתר הכי מיוחד ומרהיב שיהיה לכם, אבל זה בהחלט יכול להיות פתרון מעולה לתקציבים נמוכים.

הנה רק דוגמה קטנה למחירים, יש כמובן כאלו שרק יתקינו לכם את התבנית במחיר בסיסי, אבל זה בהחלט מה שיכול לעזור לכם בבניית האתר. יחד עם זאת, כאשר מדובר על תקציבים נמוכים בכדי לבצע ניהול מוניטין זה אומר שיהיו דברים שאתם תצטרכו לעשות באופן עצמאי, או פשוט לשלם אלפי שקלים בחודש למישהו שיעשה את זה עבורכם.

מהקישור הזה : https://www.fiverr.com/ אתם יכולים לעבור לאתר של פייבר ולהזמין בניית אתר.

אבל בניית אתר לא מסתיימת רק באתר עצמו, אתם צריכים כמובן דומיין ואחסון לאתר שלכם.

דומיין אני אישי קונה באתר myname  , הנה קישור : https://mynames.co.il/ העלות של דומיין היא 55 שקלים דרכם והמערכת מאוד נוחה ופשוטה לתפעול.

לגבי אחסון אתרים אתם יכולים לבחור כל חברה שאתם רוצים, בנוסף יש חברות אחסון שגם יתנו לכם את הדומיין בחינם לשנה הראשונה.

חברת האחסון הכי זולה שאני מכיר והיא גם ממש סבבה היא שרלוק הוסט, הנה קישור לאחסון שלהם : https://sherlockhost.co.il/ שם אתם יכולים לאחסן את האתר, לקנות דומיין ואז להתחיל לבנות אותו (או שיבנו לכם) העלות שלכם לא תעבור העלות הכי נמוכה שיש לקניית כתבה באתר חדשות גדול.

אתר חדשותי הכי זול שהוא גם מאוד סמכותי כתבה תעלה לכם לכל הפחות 850-1200 ₪ והאתרים החזקים יותר הכתבה תעלה לכם גם 5000 שקלים חדשים + תוספת של מס ערך מוסף.

זהו, עכשיו יש לכם אתר!

מה נשאר לעשות? לשלוח מפת אתר לגוגל והתחיל להכניס תכנים לאתר. כתיבת תוכן היא משימה מיוחדת שדורשת מקצועיות וידע רב, כמובן במטרה לעשות נכון את חישוב צפיפות מילות המפתח בכדי שהכתבה תצליח להתברג במקומות הגבוהים על שם המותג שלכם.

אחרי שהאתר בנוי, שולחים מפת אתר לגוגל בכדי שיסרוק את האתר.

אם האתר בנוי על וורדפרס אתם יכולים להתקין תוסף שנקרא google sit kit  והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה, לכם ישאר רק להגיש את מפת האתר. בשביל שזה יקרה בקלות יש תוספים נוספים שיכולים לעזור לכם לבניית מפת אתר. כל תוסף שתבחרו יהיה מעולה.

קישור לתוסף של site kit  : https://sitekit.withgoogle.com/

פרסום באתרי מקומונים קטנים

שמדובר על מקומונים קטנים כמובן אני אישית ממליץ על רשת המקומונים של mynet  מדובר על רשת עם סמכות גבוה והמחיר הוא יחסית הוגן ועומד על פחות מ 400 שקלים לכתבה.

שאתם מפרסמים את הכתבה דגש חשוב מאוד הוא להשתמש בשם המותג בצורה נכונה, בתחילת הכותרת והכי חשוב להוציא קישור מהכתבה לאתר שבניתם!

לרשת מקומוני mynet  אפשר לעבור בקישור : https://www.mynet.co.il/Common/home/

אחרי שיש לכם המון כתבות, ולא 5 זה נחשב המון כתבות, אני מדבר אתכם על לפחות 25-30 כתבות! מתחת לזה יהיה לכם קשה מאוד לראות תוצאות! אל תתקמצנו! זה השם שלכם, המוניטין של העסק ועד כמה זה חשוב לכם שכל פעם שמקלידים את השם שלכם יראו רק דברים טובים על המותג שלכם.

ככל שתשקיעו ביותר כתבות, סיכוי יותר גדול להצליח לתפוס ביקורת חיובית ביותר ביטויי חיפוש.

לא תמיד אנשים יקלידו באופן ישיר את השם שלכם, לכן המטרה היא לנסות ולהצליח למצוא כמה שיותר ביטויים גם שיכולים לעזור לכם לקדם את האתר בצורה אורגנית.

לדוגמה : אם מדובר על חברת קידום אתרים, אותה חברה לא רק תפרסם כתובות חיוביות, אלא מכל כתבה תוציא קישור ישירות לאתר שלה. מה שיגרום למנוע החיפוש לראות את אתר החברה רלוונטי לביטוי שהוא שם המותג שלה.

מאמרי אורח אסטרטגיים מאתרים "חזקים" בנישה

דרך מצוינת נוספת לבצע ניהול מוניטין בתקציבים נמוכים היא לפנות לאתרים באותו התחום ולהציע מאמר אורח.

נניח ומדובר על עורך דין, ניתן לפנות להרבה מאוד אתרים חזקים בתחום עריכת דין, לא חסרים כאלו פורטלים של עורכי דין שיכולים לפנות אליהם, בקשו מהם לשלוח מאמר אורח. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לכתוב את המאמר הכי טוב שאתם יכולים על תחום מסוים.

שימו לב, שאני עושה ניהול מוניטין לעורכי דין אני מבין את החשיבות הרבה שיש לכל מאמר בתחום. כל מאמר חייב להיות איכותי, משמעותי והכי חשוב לספק ערך לקורא!

היום בכל תחום רוב המאמרים חוזרים על עצמם, אני שם לב לדברים האלו המון!

אותו נושא כבר "חרוש" מכל הכיוונים, איך בכל זאת אתם מביאים ערך לגולש? איך בכל זאת אתם עושים דברים חדשים ומתקדמים יותר? הכל במטרה לתת לגולש ערך מעבר למה שהיה לו עד היום!

תחשבו היטב על המילים, תבחרו כל מילה בקפידה וככה תצליחו לקבל אישור מאתרים סמכותיים בתחום לפרסם מאמר אורח.

כמובן, שגם במאמרי אורח מומלץ להוציא קישור, אם אותם אתרים מבקשים תשלום הוגן אז אין בעיה לשלם סכום של כמה מאות שקלים בודדים.

השוואת עלויות של ניהול מוניטין בין שיטות שונות

לכל שיטה בניהול מוניטין יש עלויות משלה, הנה טבלה קטנה שתעשה לכם סדר איך בכל זאת אתם יכולים להשוות את המחירים ועד כמה אפשרי לעשות ניהול  מוניטין בתקציבים נמוכים.

שיטת עבודהעלויותההמלצה של דוד קזראל  
ניהול מוניטין באמצעות אתר תדמית.400 שקלים חדשים בממוצע.המלצה לנהל תדמית במספר אתרי תדמית. ברגע שקיימים מספר אתרים ניתן גם לשלוט בהם ובתוכן שיש בכל אתר.
ניהול מוניטין באמצעות כתבות חיצוניות באתרים גדולים.1500-5000 שקלים חדשים לכל כתבה.כתבה בסיסית תעלה כ 1500 שקלים חדשים, ברגע שצריכים מספר כתבות העלות תהיה גבוה מאוד מה שמצריך משאבים שברוב המקרים לא קיימים לכולם.
ניהול מוניטין משולב : כתבות + אתר תדמית.400 שקלים לעלות אתר תדמית + 400 שקלים לכתבה. סה"כ 800 שקלים חדשים.כמובן שיש צורך ביותר מכתבה אחת ויותר מאתר אחד. יש לקחת בחשבון את העלויות האלו. יתרון נוסף שקיים הוא היכולת לחזק את אתר התדמית באמצעות קישור מאתרי התדמית.

מסקנה לגבי ניהול מוניטין עם תקציבים נמוכים

לסיכום, ניהול ושיפור המוניטין ביעילות, אפילו בתקציב מוגבל, הוא מאמץ מכריע בנוף הדיגיטלי של היום. בעוד שהאילוצים הפיננסיים עשויים להציב אתגרים, לא ניתן להמעיט בחשיבות השמירה על תדמית מקוונת חיובית. מינוף טקטיקות אסטרטגיות וחסכוניות, אנשים ועסקים יכולים לנווט בהצלחה בתחום ניהול המוניטין מבלי לפגוע במשאבים הפיננסיים שלהם.

פתרון בולט אחד להשגת יעדי ניהול מוניטין במסגרת מגבלות התקציב הוא התחשבות בשירותי ה-SEO שמציע דיוויד קזראל. עם רקורד של מומחיות באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), David Kazarel מספק דרך לשיפור הנראות המקוונת, ניהול תוצאות של מנועי החיפוש ובסופו של דבר חיזוק המוניטין המקוון של האדם. על ידי שיתוף פעולה עם דיוויד קזארל, אנשים ועסקים יכולים לרתום את הכוח של אסטרטגיות SEO ממוקדות, הנעת תנועה אורגנית וטיפוח נוכחות מקוונת חיובית העומדת באתגרים של הנוף הדיגיטלי.

שאלות נפוצות על ניהול מוניטין עם תקציבים נמוכים

איך עסקים עם תקציב מוגבל יכולים לפקח על המוניטין המקוון שלהם ללא כלים יקרים?

עסקים קטנים יכולים לעקוב אחר המוניטין המקוון שלהם ללא כלים יקרים על ידי הגדרת Google Alerts עבור שם העסק, המוצרים או אנשי המפתח שלהם. בדיקה קבועה של פלטפורמות מדיה חברתית ושימוש בכלי ניטור מקוונים בחינם כמו Social Mention או Mention יכולים גם לעזור לעקוב אחר אזכורים ודיונים הקשורים למותג שלהם.

האם יש כלי ניטור מוניטין מקוונים בחינם או במחיר סביר?

כן, ישנם כמה כלי ניטור מוניטין מקוונים בחינם או במחיר סביר. חלק מהאפשרויות כוללות Google Alerts, Social Mention, Mention והתוכנית החינמית של Hootsuite. כלים אלה יכולים לעזור לעסקים קטנים להישאר מעודכנים לגבי הנאמר עליהם באינטרנט.

מהן כמה דרכים יצירתיות לבנות באופן יזום מוניטין חיובי ללא השקעה כספית משמעותית?

עסקים קטנים יכולים לבנות באופן יזום מוניטין חיובי על ידי מעורבות עקבית עם הקהל שלהם במדיה החברתית, שיתוף תוכן בעל ערך, תגובה מיידית לתגובות והודעות והצגת עדויות של לקוחות. שיתוף פעולה עם משפיענים מקומיים או ארגונים קהילתיים והשתתפות בפורומים מקוונים או קבוצות ספציפיות לתעשייה יכולים גם הם לעזור לבסס אמינות.

איך עסקים קטנים יכולים להגיב למשוב או ביקורות שליליות בצורה ידידותית לתקציב?

עסקים קטנים צריכים להגיב למשוב שלילי בצורה רגועה ומקצועית. הם יכולים להציע התנצלות כנה, לטפל בבעיה ולספק פתרון במידת האפשר. חשוב להימנע מלהתגונן ולהעביר את השיחה במצב לא מקוון אם יש צורך בדיון נוסף. תגובה מיידית והפגנת נכונות לשיפור יכולים לעזור להפחית את ההשפעה של משוב שלילי.

האם יש פלטפורמות מקוונות בעלות נמוכה או אתרי ביקורת שבהם עסקים יכולים לשפר את המוניטין שלהם?

כן, ישנן מספר פלטפורמות מקוונות בעלות נמוכה או חינמית שבהן עסקים יכולים לשפר את המוניטין שלהם. יצירה ותחזוקה של פרופיל 'גוגל לעסק שלי', הגדרת פרופילים במדריכים רלוונטיים לתעשייה ועיסוק פעיל בפלטפורמות של מדיה חברתית יכולים לתרום לנוכחות חיובית באינטרנט.

איזה תפקיד ממלאת המדיה החברתית בניהול מוניטין לעסקים עם תקציב מוגבל?

מדיה חברתית ממלאת תפקיד מכריע בניהול מוניטין עבור עסקים קטנים עם תקציב מוגבל. הוא מספק פלטפורמה להצגת היבטים חיוביים של העסק, אינטראקציה ישירה עם לקוחות ולטפל בחששות בצורה שקופה. על ידי פרסום עקבי של תוכן רלוונטי ומרתק, תגובה לתגובות ובניית קהילה, עסקים קטנים יכולים לשפר את המוניטין המקוון שלהם ללא השקעה כספית משמעותית.

Call Now Button דילוג לתוכן