כליום

 
תוכן עניינים

כליום kol-yom היא מערכת לקידום אתרים אורגני, אבל רגע אחד לפני שנצלול להסברים מלאים עעל המערכת, הנה כמה צילומי מסך של אתרים שעבדתי עליהם דרך המערכת ומה שאפשר להשיג:

אתר בתחום רפואה, תחילת העבודה אוגוסט 2023, נכון לכתיבת שורות אלו (נובמבר 2023) עבודה של 4 חודשים עם ממוצע כניסות חודשי לאתר של מעל 8K.

כליום kol-yom

אתר בתחום הלוואות וביטוח (תחום תחרותי מאוד!) תחיל עבודה ספטמבר 2023 נכון לכתיבת שורות אלו מעל 2000 כניסות אורגניות בחודש.

אתר (חנות) בתחום אוכל לחיות, תחילת עבודה ספטמבר 2023, נכון לכתיבת שורות אלו מעל 10000 כניסות אורגניות בחודש לאתר.

אז אחרי שהצגתי את היכולות של מערכת קידום אתרים אורגני כליום kol-yom , בואו להכיר מקרוב מה אפשר לעשות איתה, למה כדאי לכם להשתמש בה ואיך גם אתם יכולים בלי שום ידע בקידום אתרים לעבוד עם המערכת.

כליום kol-yom קידום אתרים

אז מה אפשר לעשות עם מערכת כליום kol-yom ולמה באמת אתם צריכים אותה.

אני אתחיל בזה שרגע אחד לפני שאתם רצים לעשות קורס קידום אתרים אורגני, תעצרו ! תבינו שלא צריכים ידע בקידום בשביל לעבוד איתה. (אבל אם יש לכם ידע בסיסי אז זה מעולה !) אם לא אתם יכולים להוריד את הספר שהכנתי לקידום אתרים אורגני במתנה בלחיצה כאן.

מה אפשר לעשות עם המערכת?

  • לעשות מחקר מילות מפתח מלא בלחיצת כפתור (טוב, יותר נכון 3 לחיצות).
  • לעקוב אחרי מתחרים בתחום שלכם ולראות בדיוק מאיפה הם מביאים תנועה לאתר שלהם.
  • למצוא ביטויים שאתם כבר מדורגים עליהם ובכלל לא ידעתם, בזכות כמה שינויים קטנים אתם יכולים להתברג על הביטוי.
  • לדעת כמה תחרות יש על כל ביטוי וכמה קשה תצטרכו לעבוד.
  • לקבל רשימה מלאה של השאלות ששואלים בתחום שלכם ואתם יכולים לדרג עליהם עוד ביטויים.
  • למצוא ביטויים של "זנב ארוך" על כל ביטוי שאתם מדורגים.
  • לדעת את הביצועים של כל עמוד, כמובן גם איך לשפר את הביצועים.

הרשימה עוד ארוכה, אז הנה סרטון קצר של כמה דברים שאני משתמש הרבה במערכת.

רוצים להירשם למערכת וגם לקבל תנועה לאתר שלכם בקלות ובמהירות ? קישור הרשמה :

https://app.kolyom.co.il/promo/davidkazarel

מה זה מחקר מילות מפתח בקידום אורגני ולמה הוא חשוב?

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של זיהוי והבנה של המילים והביטויים שבהם משתמשים אנשים כדי לחפש מידע הקשור לעסק או לתעשייה שלכם. מחקר מילות מפתח הוא חלק חיוני בקידום אורגני, שכן הוא מאפשר לכם ליצור תוכן וקישורים הממוקדים במילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלכם.

מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון במחקר מילות מפתח?

ישנם מספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון במחקר מילות מפתח, כולל:

  • נפח חיפוש: כמה אנשים מחפשים את מילת המפתח או הביטוי הספציפי הזה בחודש?
  • תחרותיות: כמה אתרים מתחרים על מילות המפתח האלה?
  • רלוונטיות: האם מילות המפתח רלוונטיות לעסק שלכם ולתוכן שלכם?

על ידי הבנת הגורמים האלה, תוכלו לבחור את מילות המפתח הנכונות עבורכם כדי להביא לכם את התנועה האורגנית המרבית.

למה חשוב לייצר תוכן איכותי ובאמת לתת ערך לגולש – היתרון של כליום מול כלים אחרים

אחד היתרונות הבולטים ביותר של מערכת כל יום לקידום אתרים, הוא היכולת שלה לאפשר לכם לייצר את התוכן הטוב ביותר לגולשים שלכם.

ככל שתתנו באמת ערך לגולשים שלכם, גוגל ידע לזהות את זה ולדרג את האתר שלכם יותר גבוה.

תוכן איכותי הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים אורגני. מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ואחרים, משתמשים במגוון גורמים כדי לקבוע את הדירוג של אתרים בתוצאות החיפוש, ובתוכם גם את איכות התוכן.

תוכן איכותי הוא תוכן שמספק ערך לגולש. הוא צריך להיות רלוונטי לשאילתה שבגינה הגולש חיפש, מקיף ומידעי, וכתוב בצורה ברורה, רהוטה ואינפורמטיבית.

מאפיינים של תוכן איכותי:

  • רלוונטיות: התוכן צריך להיות רלוונטי לשאילתה שבגינה הגולש חיפש. הוא צריך לענות על השאלות של הגולש בצורה מלאה ומקיפה.
  • ערך: התוכן צריך לספק ערך לגולש. הוא צריך להיות מעניין, מועיל ומספק.
  • מקצועיות: התוכן צריך להיות כתוב בצורה מקצועית. הוא צריך להיות מדויק, מעודכן ונטול שגיאות.
  • אורך: אורך התוכן הוא פקטור חשוב, אך הוא לא הגורם היחיד שקובע את איכותו. תוכן קצר יכול להיות איכותי לא פחות מתכנים ארוך, אם הוא מספק את כל המידע הדרוש לגולש.
  • חדשנות: תוכן חדשני יכול למשוך יותר תשומת לב מצד הגולש. הוא יכול לספק לו מידע עדכני וחדש, שלא מצא בשום מקום אחר.

יצירת תוכן איכותי היא משימה לא פשוטה, אך היא הכרחית אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

טיפים ליצירת תוכן איכותי:

  • עשו מחקר מילות מפתח: לפני שאתם מתחילים לכתוב, חשוב לעשות מחקר מילות מפתח כדי להבין מה הגולשים מחפשים. זה יעזור לכם לכתוב תוכן רלוונטי לשאילתות שלהם.
  • התמחו בתחום שלכם: אם אתם רוצים לכתוב תוכן איכותי, חשוב שתתמחו בתחום שלכם. כך תוכלו לספק לגולשים מידע מקיף ומידעי.
  • השתמשו בכותרות וכותרות משנה: כותרות וכותרות משנה יכולות לעזור לגולשים להבין במה עוסק התוכן שלכם. הן גם יכולות לעזור לכם לשלוט ברצף הקריאה של התוכן.
  • השתמשו בתמונות וסרטונים: תמונות וסרטונים יכולים להפוך את התוכן שלכם ליותר אינפורמטיבי ומהנה לקריאה.
  • ערכו את התוכן שלכם: לפני שאתם מפרסמים את התוכן שלכם, חשוב לערכו אותו כדי לוודא שהוא מדויק, מעודכן ונטול שגיאות.

אם תלמדו לייצר תוכן איכותי, תוכלו לשפר את הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש, ולהגדיל את כמות הגולשים שיגיעו אליו.

Call Now Button דילוג לתוכן