קידום אתרי קונימבו

 
תוכן עניינים

מהו קידום אתרי קונימבו konimbo ? האם זה אפשרי?

בהחלט כן!

האם זה מורכב? כן, מאוד! אבל יש איך להתמודד עם זה בקלות.

בשונה מקידום אתרים בקוד פתוח, תהליך של קידום אתרי קונימבו יש אמנם מגבלות למערכת, אבל בזכות שימוש נכון בתוספים של מערכת קונימבו אפשר בהחלט להתגבר על המון מתחרים.

רגע אחד לפני שנצולל פנימה למדריך שלי לקידום אתרי קונימבו, הנה דוגמאות של לקוחות שהצלחתי לקדם אורגנית עם מערכת קונימבו.

רגע אחד לפני שתקפצו ותגידו "אבל זאת תחרות נמוכה", הנה הביטויים וצילומי מסך :

קידום אתרי קונימבו

הביטוי : הרחקת יונים – מקום ראשון באורגני.

הביטוי : הדברה אלקטרונית – מקום ראשון באורגני.

מערכת קונימבו

הביטוי : מלכודת עכברים – מקום ראשון באורגני.

הרשימה של הביטויים האורגנים במקום הראשון עוד ארוכה, ובזכות עבודה נכונה עם מערכת קונימבו ניתן להגיע לתוצאות!

אחרי ששכנעתי אתכם שאפשר בהחלט לקדם אתרי קונימבו בצורה אורגנית, כל מה שנשאר לכם הוא רק לעקוב אחרי המדריך שלי, צעד אחרי צעד למקום הראשון.

מדריך לקידום אתרי קונימבו

שלב ראשון

בשלב הראשון לא נשתמש בכל מיני טריקים לקידום שיש בתוך מערכת הניהול, אלא רק בדברים הבסיסים שכולם מכירים. (טוב כמעט כולם), אבל כל מי שחי את עולם הקידום האורגני בהחלט מכיר.

עריכת Title ועריכת גוגל – description.

קונימבו ביקורת
קרדיט מערכת קונימבו

בתוך המערכת יש אפשרות לערוך את הכותרת ואת התאור גם ברמת קטגוריה וגם ברמת המוצר, בדיוק כמו בכל אתר אחר.

אלו הם הדברים הבסיסיים שאתם חייבים להגדיר בתור התחלה, בנוסף יש לכם אפשרות גם לקבוע את ה slug של כל קטגוריה (סיומת URL) ואפילו להטמיע keywords מילות מתח אותן תרצו לקדם.

סיומת slug – כאן השליטה שלכם בכתובת היא חלקית בלבד, הסיבה לכך היא שכל עמוד מקבל סוג של "מספר סידורי", החשיבות של כתובת חלקה ונוחה היא חלק קריטי בקידום אתרים אורגני, אבל בזכות הפעלה של שיטות מתקדמות אפשר יהיה להתגבר גם על זה.

לגבי keywords גוגל לא פעם הצהירו שהם לא מייחסים לכך חשיבות לדירוג האתר, אני לא לוקח סיכונים ומשתמש באפשרות הזאת באופן קבוע. (כמו שאמרתי לי זה עובד).

שלב שני – התוכן הוא המלך

שמעתם את זה יותר מפעם אחת, אבל מסתבר שאם "תחפרו" זאת לא הדרך להצליח בקידום אתרים שבנויים על מערכת קונימבו.

כאן אתם צריכים משהו קצת יותר מתקדם (אגיע אליו בהמשך).

יש אפשרות להטמיע תוכן לכל קטגוריה בדיוק כמו לכל מוצר שאתם מעלים למערכת.

קרדיט מערכת קונימבו
קרדיט מערכת קונימבו

בתוך התאור לא הייתי ממליץ להאשיר ריק, גם 350-400 מילים יכולים להספיק לכם, יש אפשרות להאשיר את התוכן גם כשהוא יותר ארוך ועדיין לשמור על נראות אתר תקינה, כל זאת כאשר מוסיפים אפשרות של "קרא עוד" ואז התוכן ברובו מוסתר והגולש עובר ישירות למוצרים.

שלב שלישי – מבנה אתר נכון

חשוב שתבינו, גוגל רואה את האתר שלכם בראיה הוליסטית, כלומר מסתכל עליו כמכלול.

המבנה צריך להיות נכון ומדויק ולאפשר לגולש לנוע באתר בצורה אינטואיטיבית.

במערכת יש לכם אפשרות לבנות קטגוריות ראשיות וקטגרויות משניות ואפילו סינונים מתקדמים יותר לפי יצרנים.

קונימבו מחירון
קונימבו מחירון

ככל שהאתר שלכם יהיה בנוי נכון, תהיה לכם אפשרות להתקדם יותר בתוצאות, לספק לגולש שלכם חווית קניה באתר והכי חשוב תצליחו למכור יותר ולתת ערך ללקוחות שלכם.

שלב רביעי – קישורים פנימיים

כמו שכבר כתבתי מקודם, התוכן הוא המלך ואת המקום שלו הוא תופס דווקא במקום אחר במערכת של קונימבו.

אין ספק שכתיבת מאמרים עוזר לקידום אורגני בכל סוג של מערכת, אבל דווקא שמדובר על אתרי קונימבו הקישורים הפנימיים מקבלים משמעות יותר גדולה.

המאמרים גם עוזרים לגולש לקבל יותר מידע על החנות, על המוצרים ואפילו על טיפים מקצועיים שבטוח אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם ולצבור קהל לקוחות שנאמן לכם ולמותגים שלכם.

יתרונות נוספים של מאמרים

  • הגדלת תנועה לאתר – ככל שיש לכם יותר מאמרים מקצועיים בתחום שבו אתם עוסקים, גולשים מגיעים לאתר שלכם דווקא מביטויים שלא חשבתם עליהם. הם לומדים מהם בדיוק המוצרים שהם צריכים לפתרון הבעיה ורוכשים אותם באתר.
  • יוצר סמכותיות – ככל שאתם מביאים מידע יותר מקצועי אתם נראים בעיני הגולשים והלקוחות שלכם יותר מקצועים ומבינים בתחום.
  • מקבלים קישורים חיצוניים – כשיש לכם מאמר מקצועי, איכותי וטוב, סביר מאוד שהרבה מאוד בלוגרים ואתרים אחרים יקשרו לאתר שלכם בתור מקור סמכותי. (על קישורים חיצוניים והכוח שלהם גם אסביר בהמשך).

שילוב נכון של התוכן שלכם במערכת קונימבו

הצגת מאמרים באתרי קונימבו היא בתור עמוד מוצר, אסביר לכם איך לשלב נכון מאמרים באתר שלא יהיו בתור עמודי מוצר.

להלן המדריך המקצועי להזנת תוכן באתר קונימבו

דפים > דפים נוספים > יצירת דף חדש > להגדיר את "דף אבא" בתור עמוד מאמרים > להזין את התוכן.

הזנת תוכן במערכת קונימבו
יצירת דף חדש בקונימבו
הגדרת דף אבא למאמרים בקונימבו
הגדרת דף אבא למאמרים בקונימבו

שלב חמישי – תגיות קנוניקל

כאן אתם צריכים את צוות התמיכה של קונימבו, למרות שיש להם אחלה מדריכים לבצע כל דבר.

כדאי מאוד שתפנו לצוות התמיכה של קונימבו ותבקשו מהם לעשות את זה עבורכם.

למרות החשיבות הרבה שיש לתגיות קנוניקל נכון לכתיבת שורות אלו זה עדיין לא מונגש כל כך במערכת, אבל זה בהחלט קיים והייתי ממליץ מאוד לעשות את זה.

שלב שישי – robots.txt

במערכת של קונימבו אין אזור קבוע שאפשר להוסיף את העמוד, אתם צריכים לבנות עמוד ולתת לו את השם robots.txt עם הקוד שהגדרתם. בדרך כלל באתרי שהם לא אתרי סחר מבקשים לא לסרוק עמודי קטגוריה, כאן הדברים הם שונים מכיוון ועמודי קטגוריה אלו עמודים של מוצרים שאתם בטח לא רוצים לחסום אלא להיפך.

גם כאן, לא כל אחד צריך להיות מומחה קידום אתרים בשביל לבצע את זה, אתם יכולים כמו תמיד לפנות לצוות תמיכה של קונימבו והם יוכלו לעזור לכם עם זה.

שלב שביעי – קישורים חיצוניים

אין ספק שבכדי להתגבר על החסרונות שיש למערכת וגם בכדי להתקדם באופן כללי, אתם חייבים להשקיע אך ורק בקישורים חיצוניים איכותיים!!.

אל תתפשרו בשום אופן על איכות הקישורים ואל תגזימו (נסו לשלב בצורה נכונה אבל לא קישורי ספאם).

אתם יכולים לפנות לחברות שמציעות שירות של קניית קישורים איכותיים, אני אישית ממליץ על ביי פוסט, בגלל המבחר הגדול של הקישורים, המחירים ההוגנים והשירות המקצועי (וללא ספק הכי מהיר שמצאתי עד היום).

דגש חשוב : הוספה של תוכן וקישורים באופן מניפולטיבי ומוגזם עלולה לגרום ענישה! חשוב לעשות את זה בצורה נכונה, לגוון בטקסט העוגן המקשר, לשמור על צפיפות מילות מפתח נכונה בתוכן שלכם.

שלב שמיני – מהירות טעינת האתר

למרות שאתרי קונימבו מקבלים ציונים נמוכים מאוד בכלי לבדיקת מהירות של גוגל, לאחרונה יצא תוסף שנועד לשפר את ביצועי המערכת.

אמנם התוסף משפר את הביצועים, אבל עדיין זה לא מספיק ויש לבצע עוד מספר פעולות (שלא תמיד עוזורת) בגלל שאתם מאוחסנים יחד עם כל האתרים האחרים של החברה.

בכל מקרה, כדאי להפעיל את התוסף לשיפור המהירות.

חנויות קונימבו – לא הכל מושלם

למרות כל היתרונות שיש למערכת, במיוחד מבחינת ניהול החנות, שזה מגיע לקידום אורגני יש לפעול בשיטות מתקדמות שלא תמיד המערכת יודעת להכיל.

כתובת IP – כל האתרים של החברה יושבים על אותה כתובת IP דבר שלדעתי יקח לא הרבה זמן והרבה מאוד אתרים יקבלו על כך ענישה ויראו למנועי החיפוש בתור ספאם טהור.

בשביל להתמודד עם בעיית ה IP אתם צריכים להכין את הארנק (יותר נכון את הויזה) ולרכוש אפשרות להקצאה של כתובת IP פרטית. ככה תגנו על עצמכם מענשיה.

שימוש ב screaming frog – בכל פעם שתריצו אתר ב screaming frog אתם תיחסמו ולא תצליחו שוב לגלוש באתר. מה שאומר שאתם צריכים לפנות לתמיכה של קונימבו ולבקש שישחררו את הכתובת שלכם, או להגביל את הסריקה בהגדרות של screaming frog.

אם אתם עושים שימוש בצפרדע בשביל לסרוק את האתר, במקביל כבר תחייגו לתמיכה, כי אחרת אתם עשויים למצוא את עצמכם פשוט מחכים כמה שעות עד שיטפלו בכם ותחזרו להמשיך לעבוד על האתר.

breadcrumbs פירורי לחם – בכלי לבדיקת נתונים מובנים של גוגל ניתן לראות שהוא לא בדיוק מצליח לקרוא נכון את ה breadcrumbs יש קובץ שאתם מקבלים ממערכת קונימובו והוא אמור לעזור עם זה. (מניסיון לא תמיד עובד תקין אחרי הקובץ בדקו שוב).

מפת אתר XML – אין גישה וגם כאשר אתם מבקשים לקבל גישה ומנסים לשנות משהו כלום לא קורה.

שימוש בסרטונים באתר קונימבו – אחרי תקופה מאוד ארוכה שבה היה ניתן להטמיע סרטונים על מוצרים רק בחלק של "מידע נוסף" על המוצר, היום ניתן להטמיע סרטונים גם בחלק שבו מוצגות תמונות המוצר. אבל גם כאן זה יוצר בעיה כי מסך הכיסוי לא נותן את התחושה לגולש (לפחות לי) שמדובר על סרטון להפעלה אלא מוצג בתור תמונה.

סיכום והניסיון האישי שלי

הניסיון האישי שלי תמיד אומר שכדאי ומומלץ לעבוד עם קוד פתוח, אבל אם אתם כבר בוחרים לעבוד ולנהל חנות בקונימבו כדאי שתוציאו ממנה את המקסימום. אל תתפשרו רק על קידום ממומן ותוציאו סכומי עתק בשביל להכניס גולשים לאתר שלכם, אתם יכולים לקבל את היתרון שיש לקידום אתרים אורגני ולהביא כמות הרבה יותר גדולה של גולשים לאתר שלכם בהרבה פחות השקעה כלכלית, אל תשכחו שאם יש חודש אחד שהוא "חלש" במכירות עדיין אתם תשקיעיו לא מעט כסף בשביל להכניס גולשים לאתר בקידום אורגני לא תצטרכו להשקיע את אותם סכומים ותצליחו להגיע גם להרבה יותר לקוחות.

קידום אתר קונימבו – שאלות ותשובות

אפשר לקדם אורגנית אתרי קונימבו?

חד משמעית כן! אבל בשביל שזה יקרה אתם צריכים להכיר את המערכת בצורה מושלמת, להכיר את כל הפיצ'ירים הקיימים, לעבוד באופן אינטנסיבי ולהקפיד על כל דבר הכי קטן שיתן לכם יתרון על המתחרים שלכם.

כמה עולה לקדם אתר קונימבו?

העלות של קידום אורגני לאתרי קונימבו היא בדיוק כמו כל אתר סחר אחר, היא החל מ 1500 ש"ח ויכולה לעלות בהתאם לתחרות, התקציב והרצון שלכם להשקיע.

האם אתה מקדם אתרי קונימבו?

כן, בזכות הכרה מלאה של המערכת, היכולות שלה והמגבלות שלה שצריך לדעת איך לפצות עליהם אני גם מצליח בתקציבים נמוכים מאוד להביא אחלה תוצאות!.

אין לי עדיין אתר, היית ממליץ לי ללכת על קונימבו?

הגישה האישית שלי תמיד אומרת רק קוד פתוח. אבל, למערכת של קונימבו יש המון יתרונות שבניית אתר בקוד פתוח תעלה עם אותם כלים תעלה לכם הרבה יותר. המערכת של קונימבו מתממשקת עם חברות שילוח, אתרי דירוג מוצרים, ניהול מלאי והזמנות נגיש ונוח אבל למרות זאת שזה מגיע שלב אחד קדימה מבחינת קידום אורגני ועיצובים מתקדמים המערכת כבר מוגבלת ביכולות שלה.

קידום חנות קונימבו

קידום חנות קונימבו לא מסתיים רק בתהליך של קידום אורגני, הוא כולל בתוכו עוד הרבה מאוד דברים שצריכים לקחת בחשבון.

לשיווק חנות קונימבו, חשוב תחילה להגדיר את קהל היעד של החנות. מהם הגילאים, המין, ההשכלה, ההכנסה והאינטרסים של קהל היעד? לאחר הגדרת קהל היעד, ניתן להתחיל לפתח אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית.

אסטרטגיית שיווק טובה לחנות קונימבו צריכה לכלול את הרכיבים הבאים:

קידום אורגני: קידום אורגני הוא תהליך של שיפור הנראות של החנות במנועי חיפוש כמו גוגל. ניתן לעשות זאת באמצעות אופטימיזציה של התוכן והקוד של החנות.

קידום ממומן: קידום ממומן הוא תהליך של הצגת מודעות של החנות בתוצאות החיפוש. ניתן לעשות זאת באמצעות גוגל AdWords או פייסבוק.

שיווק באמצעות מייל: שיווק באמצעות מייל הוא תהליך של שליחת הודעות דוא"ל לקוחות קיימים ומוכרים. ניתן לעשות זאת באמצעות מבצעים, הנחות וחדשות על המוצרים והשירותים של החנות.

טיפים לשיווק חנות קונימבו:

  • השקיעו בתמונות איכותיות של המוצרים: תמונות איכותיות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הצרכנים ולהפוך אותם למעוניינים במוצרים שלכם.
  • כתבו תיאורים מפורטים של המוצרים: תיאורים מפורטים יסייעו ללקוחות להבין טוב יותר את המוצרים שלכם ולקבל החלטה מושכלת אם לרכוש אותם.
  • הציעו מבצעים והנחות: מבצעים והנחות הם דרך מצוינת למשוך לקוחות חדשים ולעודד לקוחות קיימים לחזור ולקנות.
  • השתמשו בתוכנות שיווק אוטומטי: תוכנות שיווק אוטומטי יכולות לעזור לכם לנהל את מאמצי השיווק שלכם בצורה יעילה יותר.

באמצעות אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית ויעילה, ניתן להגדיל את החשיפה לחנות קונימבו ולעודד יותר לקוחות לרכוש את המוצרים והשירותים שלכם.

קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט

קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט דומה בתכלית שלו לכל תהליך אחר של קידום אתרים אורגני, והוא מתמקד בשיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. עם זאת, ישנם מספר הבדלים עיקריים בין קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט לבין קידום אתרים אורגני לאתרים אחרים:

  • התמקדות במילות מפתח רלוונטיות למוצרים ושירותים: בעת קידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט, חשוב להתמקד במילות מפתח רלוונטיות למוצרים ושירותים המוצעים בחנות. לדוגמה, חנות שמוכרת בגדים לילדים תצטרך להתמקד במילות מפתח כמו "בגדים לילדים", "בגדי ילדים", "אופנה לילדים" וכו'.
  • יצירת תוכן איכותי ומועיל: תוכן איכותי ומועיל הוא חיוני לקידום אתרים אורגני לחנויות באינטרנט. התוכן צריך להיות רלוונטי למוצרים ושירותים המוצעים בחנות, והוא צריך לספק ערך אמיתי לגולשים. לדוגמה, חנות שמוכרת מוצרים טבעיים יכולה ליצור מאמרים על יתרונותיהם של מוצרים טבעיים.
  • שימוש בתמונות איכותיות: תמונות איכותיות הן דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולהפוך אותם למעוניינים במוצרים של החנות. תמונות צריכות להיות ברורות, מפורשות ומושכות.
  • אופטימיזציה של עמודים פנימיים: חשוב לבצע אופטימיזציה של עמודים פנימיים בחנות, כך שהם יהיו נראים טוב יותר בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה של עמודים פנימיים כוללת שימוש במילות מפתח רלוונטיות בכותרות, בתיאורים ובתכנים של העמודים.

Call Now Button דילוג לתוכן