איך להיות ראשון בגוגל ?

 
תוכן עניינים

אחת השאלות המרכזיות שהרבה רוצים לדעת היא, איך להיות ראשון בגוגל ? אם תשאלו 10 מקדמי אתרים איך זה קורה, כל אחד יענה תשובה אחרת והאמת היא שכולם צודקים.

אבל, בתוך כל כך הרבה תשובות, הנה המדריך המלא שלי שמסביר צעד אחרי צעד איך להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל.

במקום להראות לכם "טסטים" על אתרים אחרים, הנה מה שאני עושה באתר שלי.

לפני שאני מתחיל בהסבר מה לעשות בשביל לגרום לזה לקרות, אני צריך להחליט על היעד.

כלומר, מהי השאילתא עליה אני רוצה למקם את האתר שלי במקום הראשון.

במקרה הזה, הביטוי שאני רוצה להתברג עליו הוא "מומחה קידום אתרים". למה בחרתי דווקא בשאילתא הזאת אני אסביר במאמר הזה שמדבר על מחקר מילים לקידום אורגני.

אז הנה מה שעשיתי בשביל שזה יקרה:

בניית העמוד באלמנטור

איך להיות ראשון בגוגל

קודם כל אני דואג שהביטוי עליו אני רוצה להתמקם במקום הראשון מופיע במקומות החשובים.

עוד לפני שאני ממשיך לצד היותר טכני של title ותאור מטא. (גם על זה אני אסביר) אני דואג שהביטוי שאני רוצה יופיע בתוכן.

ביטוי באלמנט H1

הדבר השני שאני מוודא אחרי שדאגתי שהביטוי מופיע בתוכן, זה לוודא שהוא באלמנט H1, כלומר הכותרת הראשונה היא השאילתא. (דגש חשוב, H1 יופיע רק פעם אחת בכל עמוד)

אופטימיזציה לתמונה בעמוד

אחרי שדאגתי שהביטוי יופיע כמה שיותר מוקדם בתחילת העמוד (לפחות ב 150 מילים הראשונות), מגיע השלב שבו אני עושה אופטימיזציה לתמונה.

זה קורה בקלות.

איך להיות ראשון בגוגל

ברגע שאני עומד על התמונה, אני עובר לעמוד הספרייה של גלריית הקבצים.

זה מה שקורה אחרי לחיצה על התמונה:

קידום בגוגל אופטימיזציה לתמונות

במקומות בהם מופיע "טקסט אלטרנטיבי" + "כותרת" אני מכניס את השאילתא שוב של מומחה קידום אתרים.

חדי העין, הבחינו שהגודל של התמונה הוא מעל 100KB גם מעל 300KB, אבל על זה אני ארחיב בהמשך על הדרך לכווץ תמונות ולהתאים כל תמונה לפורמט הנכון.

אופטימיזציה לתוכן

זה נכון שחייבים שהתוכן יהיה הכי טוב שיש. אחרי הכל בטוח שמעתם יותר מפעם אחת ש"התוכן הוא המלך".

אבל זה לא מספיק רק לייצר תוכן טוב, אנחנו צריכים לעשות את זה גם מדוייק.

זה אומר להשתמש במה שגוגל נותן לנו עליו מידע נוסף.

אמרתי שאני רוצה להיות ראשון בגוגל על הביטוי מומחה קידם אתרים, אז מה שעשיתי זה חיפוש של הביטוי בגוגל.

ואלו התוצאות:

אופטימיזציה לתוכן בהתאם לתוצאות חיפוש בגוגל

אפשר לראות, ברגע שגוללים למטה עד הסוף, יש "חיפושים נוספים" או "תוצאות קשורות" המשמעות היא שמנוע החיפוש של גוגל מבין, שאם מישהו רושם "מומחה קידום אתרים" זאת אומרת שהתוכן צריך לדבר גם על הדברים האלו.

אז זה מה שאני עושה, אני דואג שבתוכן שלי יהיו הכותרות של LSI שזה בעצם אותם "חיפושים נוספים" שנופיעים בגוגל.

להוסיף כותרות עם חיפושים קשורים

לבנות קישורים פנימיים

יש כמה סוגים של קישורים, יש את הקישורים החיצוניים, שאלו קישורים שאנחנו מוציאים מהאתר שלנו לאתר אחר.

יש את הקישורים הפנימיים שבהם אנו מקשרים לעמודים אחרים באתר. (כמו שאתם רואים במאמר הזה ממש) שאני מפנה לעוד מקומות רלוונטיים שיוכלו לעזור לכם להגיע לדף ראשון בגוגל.

לבנות קישורים פנימיים

כאן אתם יכולים לראות שבניתי קישור לעמוד אודות מהעמוד הראשי.

לסיכום

השלבים להיות ראשון בגוגל הם:

  1. בחירת השאילתא עליה רוצים להופיע במקום הראשון.
  2. ביצוע אופטימיזציה לתוכן בעמוד (תוכן איכותי, מועיל וכמה שיותר רלוונטי).
  3. שימוש בקישורים פנימיים.
  4. שימוש בתמונות (אם אפשר גם סרטונים).
  5. קישורים חיצוניים למקורות רלוונטיים (כן כן, להוציא קישורים זה בסדר!).
  6. לשפר את מהירות הטעינה של האתר לשמירה על חווית משתמש.

חשוב לזכור שזה לא הכל, אבל זה הבסיס שיעזור לכם להגיע לדף הראשון בגוגל.

יש עוד המון דברים שאתם צריכים לעשות בדרך בשביל להגיע לדף הראשון, זה כולל לבנות קישורים חיצוניים ולענות על עוד מעל 200 פרמטרים לפיהם מנועי החיפוש מדרגים אתרים.

זה כולל לשלוח מפת אתר והרשימה עוד ארוכה. אבל אם תתחילו בבסיס הזה אתם תראו תוצאות מהירות מאוד באתר שלכם.

שאלות נפוצות: כיצד לדרג ראשון בגוגל

1. כיצד אוכל לשפר את הדירוג שלי בגוגל ולהופיע במקום הראשון בתוצאות החיפוש?

השגת המקום העליון בגוגל דורשת שילוב של אסטרטגיות. התמקד באופטימיזציה של תוכן האתר שלך, תוך הבטחת שהוא רלוונטי, איכותי ועשיר במילות מפתח. בנה קישורים נכנסים באיכות גבוהה, שפר את חוויית המשתמש ועדכן את האתר שלך באופן קבוע כדי להישאר רלוונטי בנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף.

2. איזה תפקיד ממלאות מילות מפתח בהבטחת המיקום הראשון בגוגל?

מילות מפתח חיוניות לקידום אתרים. מחקר ובחר מילות מפתח רלוונטיות שקהל היעד שלך צפוי לחפש. שלב אותם באופן טבעי בתוכן, בכותרות, בתיאורי המטא ובכותרות של האתר שלך. שאפו לאיזון בין אופטימיזציה של מילות מפתח לבין מתן מידע בעל ערך למשתמשים.

3. האם קישורים נכנסים חשובים לדירוג הראשון בגוגל?

כן, קישורים נכנסים הם קריטיים. קישורים נכנסים איכותיים וסמכותיים מאתרים בעלי מוניטין מעידים לגוגל שהתוכן שלך בעל ערך ואמין. התמקד בהשגת קישורים נכנסים אורגניים באמצעות תוכן איכותי, פרסום אורח ועיסוק בקהילות מקוונות רלוונטיות.

4. כיצד משפיעה איכות האתר על הדירוג בגוגל?

גוגל נותנת עדיפות לחוויית משתמש ומעריכה אתרים מעוצבים היטב, נטענים במהירות וידידותיים לנייד. ודא שהאתר שלך קל לניווט, בעל מבנה אתר ברור ומציע תוכן בעל ערך. בצע אופטימיזציה של תמונות, צמצם את הקוד ותעדוף את מהירות האתר כדי לקבל סיכוי טוב יותר לדירוג ראשון.

5. האם קידום אתרים מקומי חשוב להבטחת המיקום העליון בגוגל?

בהחלט, קידום אתרים מקומי הוא חיוני לעסקים המתמקדים באזורים גיאוגרפיים ספציפיים. בצע אופטימיזציה של הרישום שלך ב-'Google לעסק שלי' עם מידע מדויק, אסוף ביקורות חיוביות וצור תוכן ספציפי למיקום. זה יעזור לך לדרג גבוה יותר בחיפושים מקומיים ולשפר את הסיכויים שלך להופיע ראשון בגוגל עבור שאילתות מקומיות.

Call Now Button דילוג לתוכן