ניהול מוניטין הוא מילת מפתח בעולם המקוון, וכזו המשמשת יותר ויותר חברות בימינו. הוא מתייחס לתהליך של פיתוח או שיפור דימוי מסוים של אדם או חברה. במילים אחרות, זה "שיווק מותג על סטרואידים" – שיווק לחייכם האישיים, למוניטין של המוצרים ושל החברה שלכם.

ניהול מוניטין הוא חלק מאסטרטגיה ארגונית מקיפה שמשפיעה על רוב הפונקציות העסקיות בתפקיד כלשהו, כולל:

בעולם הטכנולוגי של היום שבו ניתן למצוא הכל באינטרנט, זה הופך להיות יותר ויותר חשוב לאנשים לשמור על המוניטין שלהם. ניתן לפרסם בקלות פרטים על חייו הפרטיים של האדם, והרשת הפכה למקום קל עבור כל אחד לפרוק תסכולים או להביע רגשות שליליים ללא חשש מהתוצאות או ההשלכות של פריקת תסכולים אלו על חייו האישיים של אדם, על המשך תפקודה של חברה או מוצר.

מה זה ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין מתייחס לתהליך השליטה במה שאנשים אחרים רואים כאשר הם מחפשים את שמכם, העסק או כל פרט אחר אודותיכם. בקיצור, זהו שיווק מותג בכדי שהעסק שלכם ימשיך להתקיים באופן תקין! מטרת ניהול המוניטין היא לשמור על תדמית בריאה של אדם או חברה בעיני הלקוחות.

למה ניהול מוניטין באינטרנט חשוב?

עם הופעתם של אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר, יותר ויותר אנשים מפרסמים פרטים על חייהם הפרטיים ברשת. ורבים מהם לא מבינים שהדברים שהם מפרסמים באינטרנט באמת יכולים לחזור לרדוף אותם ולגרום לבעיות. ישנם חוקי פרטיות שמונעים ממעסיקים לבקש כל מידע על גיל העובד, מין, דת או מצב משפחתי במהלך תהליך הגיוס – אך מדוע לא לבקש סיסמה בפייסבוק? חברות רבות – ואפילו מכללות – עושות זאת כעת כחלק מתהליך הגיוס שלהן, כדי לבדוק אם מועמד פוטנציאלי פרסם באינטרנט משהו שעלול להזיק לחברה.

בעיקרו של דבר, ניהול מוניטין הוא דרך לאנשים וחברות לשמור על השליטה במה שאנשים אחרים יכולים לגלות עליהם באינטרנט. זה עוזר להם להציג מידע המציג את המותג העסקי או האישי שלהם באור חיובי.

האם זה חשוב? מה יכול לקרות אם אין לכם מי שידאג לשמירה על השם שלכם?

ישנו מאמר של פרופסור לכלכלה באוניברסיטת קולומביה הבריטית שקראתי במהלך לימודי התואר הראשון שלי, המאמר ציין כי המוניטין של חברה שווה 15-20 אלף דולר (בהמרה לשקלים ב-70 אלף שקלים חדשים) יותר כבשנה בהכנסה נוספת. חלק מהמעסיקים אפילו מבקשים ממועמדים לעבודה את הסיסמה שלהם בפייסבוק כחלק מבדיקת הרקע שלהם. אתם יכולים לראות כי בעל מוניטין טוב הוא חיוני לאנשים בכל רמה – החל מבוגר המכללה ועד למנכ"ל או מישהו מפורסם.

5 טיפים לשיפור ניהול המוניטין שלכם

להיות בעל מוניטין טוב הוא חיוני לאנשים בכל רמה – החל מבוגר המכללה ועד למנכ"ל או מפורסם. אז איך משפרים את ניהול המוניטין שלך? להלן 5 טיפים שיעזרו לך להתחיל:

לטפל בכל הטעויות.

כל טעויות – החל מהזמנת כרטיסים ועד מערכות יחסים כושלות – ניתנות להקלטה על ידי התקשורת ולפרסם באינטרנט, ולכן חשוב שתנהלו את המידע הזה בזהירות.
אם יש מידע שגוי או שלילי לגביכם שצף באינטרנט, הקפידו לנסות להסיר או לתקן אותו באופן מיידי.

עקבו באופן פעיל אחר המוניטין המקוון שלכם.

בדקו כל יום את התראות Google שלכם ​​ושב על כל תגובה שלילית על לוחות הודעות או אתרי מדיה חברתית בהקדם האפשרי. תוכלו גם להגדיר לעצמכם התראות Google שישלחו לכם מייל בכל פעם שמישהו מזכיר את העסק שלכם או את השם שלכם.

אל תפרסמו שום דבר שאתם לא רוצים שהעולם יראה.

זה לא רק מה שאתם אומרים באינטרנט שיכול לפגוע במוניטין שלכם – זה גם קשור למה שאתם עושים. זה יכול להיות גם השקפות פוליטיות ועוד המון דברים שעלולים לפגוע בכם, למרות שאנו בישראל חיים במדינה דמוקרטית וכל אחד יכול להביע את דעתו, עדיין חשוב מאוד לשים לב לכל דבר שאתם אומרים או כותבים באינטרנט. אם אתם לא רוצים שפפראצי יעקוב אחריכם, למה שתתנו להם לעקוב אחריכם בטוויטר או בפייסבוק או כל רשת חברתית אחרת?

יצירת מותג חיובי.

אם אתה מנכ"ל, גם החברה שלך היא מותג. ובדיוק כמו מותג אופנה, אתה צריך להקפיד להציג את עצמך ואת העסק שלך באור הטוב ביותר! מנכ"ל טוב מבין היטב את החשיבות של שם המותג שלו בעולם הדיגיטלי ועד כמה היא יכולה להשפיע על הגדלת המכירות, הקלות שבה המוצר או השירות יימכרו.

תקנו את זה אם תקבלו כתבת עיתונות שלילית.

לא לכל מאמר אודותיכם תהיה נטייה חיובית – אז אל תחשבו שכל מה שנכתב עליכם מדויק. אינכם יכולים לשלוט במה שהעיתונות אומרת עליכם, אך תוכלו להשתמש בשירות ניהול מוניטין שאני מציע לכם כחלק מהשירותים שלי כדי לוודא שהצד שלכם בסיפור יישמע ויגיע לכמה שיותר אנשים כמה שאפשר.

כיצד פועל ניהול מוניטין?

השלב הראשון הוא להקים התראה של Google באמצעות שם העסק וריאציות של שמו. לדוגמה, אם החברה שלכם נקראת ABC Manufacturing, הייתי מגדיר התראות עבור ABC ייצור, ייצור abc, abcmfg וכו ', כך שתתקבל הודעה בכל פעם שמוזכרים כל אחד מהתנאים האלה באינטרנט. לאחר מכן תהיה לי האפשרות לעקוב אחרי המותג שלכם ולדעת בדיוק מה עולה, מתי זה קורה ואיך אני יכול להפוך את הכל לחיובי עבור העסק, המותג ולשמור על מוניטין טוב ויציב לאורך זמן.

אפשר גם לעקוב אחר המותג על ידי הכנסת שם החברה לחדשות Google ולאחר מכן לחיצה על "דיונים" בתפריט הימני. זה יראה את כל החדשות שפורסמו על החברה שלכם – הן חיוביות והן שליליות!

אני יכול לעזור לכם לשפר את ניהול המוניטין שלכם על ידי פרסום קישורים למאמרים חיוביים במאות אתרים שונים ברחבי האינטרנט, וזה נותן סיכוי טוב יותר להגיע להרבה אנשים. ואני יכול להשתמש בניסיון שלי בקידום אתרים בכדי לכתוב מאמרים שמדברים חיובית על העסק שלכם ועוזרים לקדם אותו!

מהם שלושת הדגשים של ניהול מוניטין?

שלושת הדגשים של ניהול מוניטין הם: מניעה, הכנה והגנה. בואו נסתכל על כל אחד:

מניעה – תמיד צריך לעבוד קשה כדי לבנות תדמית ציבורית חיובית. לא מדובר רק בהימנעות מטעויות; אני כולל גם התרחקות מדברים כמו פרסום שלילי ופעלולי P.R. (כגון תאונות בימוי למען P.R. טוב).

הכנה – אם אתם מקבלים ביקורת עיתונות שלילית, עליכם להיות מוכנים להשתלט על המצב ולהעמיד את הצד שלכם ביעילות. כמו כן, אם יקרה משהו בחדשות, כיצד יתפרשו אנשים אלה? עליכם לדעת כיצד הוא יראה ולהיות מוכנים להגיב במידת הצורך.

הגנה – אם הגרוע מכל קורה, עליכם להגן על המותג והמוניטין שלכם, אל תחשבו לרגע שהכל קורס! יש פתרון להתמודד עם כל הדברים האלו בקלות וביעילות ובעיקר עם התמדה וחתירה לניצחון ללא פשרות. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הכרה של הגופים המפרסמים כתבות וקניית כתבות חיוביות, הקמה של אתרי אינטרנט וכל פעולה שתהיה אפשרית בכדי להצליח ולבנות לכם תדמית נקייה.

מדוע חשוב ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין חשוב מכיוון שזה מה שמחזיק את העסק שלכם על פניו. אם אנשים לא סומכים עליכם, הם לא יקנו ממכם. ואם הם לא קונים ממכם, הם לא מתכוונים לתמוך בעסק שלכם ולקנות ממכן, בין אם מדובר על קידום אתרי קונימבו שכולל בתוכו גם ניהול מוניטין של המותג והמוצרים הנמכרים באתר המכירות.

מה אפשר לעשות בנוגע לניהול מוניטין?

ישנן מספר דברים שחברות צריכות לעשות כדי לשמור על ניהול המוניטין שלהן. ראשית, הם צריכים להיות מודעים למה שנאמר עליהם ברשת – דברים טובים ורעים כאחד. שנית, צריכה להיות להם תוכנית המאפשרת להם להגיב לעיתונות שלילית באופן מיידי. ושלישית, לחברות צריך להיות צוות ייעודי שכל תפקידו מורכב בניהול תדמית החברה.

איך כותבים תוכנית לניהול מוניטין?

תוכנית לניהול מוניטין צריכה להתוות בדיוק מה צריך לעשות בכל שלושת השלבים של ניהול מוניטין. זה באמת רעיון טוב שיש את התוכנית על הנייר, מכיוון שזה יפגיש את כולם ויוודא ששום דבר לא ייפול.

כיצד פועל ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא תהליך של תאגידים ויחידים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם וכיצד הוא נוגע לתוצאות של מנועי חיפוש. היא גם מאפשרת להם לעקוב אחר האופן שבו מדברים עליהם באינטרנט ולעקוב אחר התפתחויות חדשות באינטרנט.

תמיד חשוב לזכור באחריותכם להגן על המוניטין המקוון שלכם. אל תתנו למישהו אחר להרוס לכם את זה. השיבו במהירות, אך באופן נחרץ להערות שליליות באינטרנט לגבי המוצרים והשירותים שאתם מציעים.

כמה עולה ניהול מוניטין מקוון?

עלויות ניהול המוניטין המקוון ישתנו בהתאם למי שמנהל את המוניטין המקוון שלכם. בסופו של דבר אתם יכול לשלם מאות, אלפים או אפילו עשרות אלפי שקלים בהתאם לרמת השירות שעבורה אתם רוצים לחזק את שם המותג, כמות הכתבות והאזכורים השליליים בגוגל שאותם רוצים להדחיק והיכן כל כתבה כזאת מפורסמת ועד כמה המקור שפרסם את הכתבה מעוניין (אם בכלל) להסיר את הכתבות והאזכורים השליליים האלו.

העלות של ניהול מוניטין משתנה בהתאם למספר גורמים שאלו משפיעים באופן ישיר על המחיר, להלן המחירון האישי שלי לניהול מוניטין וחשוב לציין שהוא לא מחירון קבוע וכל אחד יכול לקבוע את המחיר שלו, בכל מקרה זה ייתן לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו על ניהול מוניטין באינטרנט איכותי ומקצועי.

סוג המקרהמחירמידע נוסף
מקרה פשוט2000 ₪ לחודש למשך שישה חודשים.בדרך כלל במקרים פשוטים בהם יש מעט אזכורים שלילים והם מגיעים ממקורות שנחשבים לא סמכותיים, התוצאות יגיעו מהר גם תוך שבועות ספורים בלבד.
מקרה בינוני3500 ₪ לחודש למשך 10-12 חודשים.במקרים מורכבים יש צורך בפעולות שהעלות שלהן גבוה, כמו קניית כתבות חיוביות באתרים גדולים שהעלות שלהם לא מבוטלת. בנוסף הזמן ארוך יותר מהסיבה שללא תחזוקה התוצאות השליליות עלולות לעלות שוב לראש התוצאות.
מקרה מורכב7000 ₪ לחודש למשך 12-16 חודשים.מקרים מורכבים הם מקרים בהם לא רק הדף הראשון של מנוע החיפוש כולל כתבות שליליות, אלא גם קיימת ביקורת נוקבת וחריפה ברשתות החברתיות, ביקורות קשה באתרי ביקורות ודירוג נמוך של לקוחות בגוגל לעסק שלי ועוד.

10 טיפים לשיפור ניהול המוניטין המקוון

1. פעלו במהירות ובנחישות כאשר מישהו מעיר הערה שלילית על החברה שלכם באינטרנט.

2. הגיבו מיד להערות חיוביות על העסק שלכם אם הם מתפרסמים באינטרנט, בין אם פרסמתם אותם בבלוג או בדף הפייסבוק שלכם או על ידי קישור אליהם מהאתר שלכם באמצעות סעיף "המלצות".

3. עקבו אחר מה שאנשים אומרים על העסק שלכם באינטרנט באופן קבוע.

4. יצרו אמון מול הלקוחות על ידי הוספת תוכן לאתר שלכם רלוונטי, מדויק ומלא. פרסמו לא רק תכנים שנועדו למכור מוצרים או שירותים, תנו לאנשים מידע חיוני מעבר למכירה, תבנו את האמון שלכם מולם בצורה הטובה ביותר.

5. לנתק קשרים עם לקוחות המפרסמים הערות לשון הרע באינטרנט.

6. תקנו הערות טורדניות באתרי צד שלישי במהירות; אחרת, הם יכולים להתפשט באופן ויראלי ברחבי האינטרנט כמו שריפה בשדה קוצים.

 7. להילחם נגד הביקורת הלא הוגנת בכנות, בשקיפות ובידידות.

 8. עקבו אחר הדף הראשון של Google על שם העסק שלכם; לאחר מכן, הגיבו לעיתונות גרועה מיד, הזמן להגיב הוא קריטי, בדרך כלל מהניסיון שלי מה שקורה שכלל שכתבה היא חדשה יותר, ככה יותר מורכב להוריד אותה מהתוצאות הראשונות, הסיבה לכך שגוגל נותן עדיפות לתוכן "רענן וחדש" ולכן זה הופך את המשימה ליותר מורכבת, הזמן הוא קריטי וחשוב לנצל אותו נכון.

9. "שחקו יפה" על ידי הקמת פרופילים עסקיים באתרי רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, מה שנותן לכם הזדמנות ליצור קשרים עם לקוחות שיש להם בעיות עם החברה שלכם.

10. הימנעו מלמסור "סיוטים של שירות לקוחות" באינטרנט; אם אנשים מתלוננים על החברה שלכם בפורומים או בבלוגים, הגיבו עם פתרון שיספק אותם ויאפשר לכם לשמור על העסק שלהם. אל תספרו על זה גם יותר מידי לחברים ומכרים שיכנסו לראות את הכתבה. מנוע החיפוש של גוגל עובד בשיטה שנקראת CTR  ככל שיש יותר כניסות לעמוד באינטרנט גוגל מבין שהעמוד הזה רלוונטי וזה עשוי להעלות את הכתבה השלילית הרבה יותר גבוה.

איך מבצעים ניהול מוניטין טוב?

ניהול מוניטין מקוון הוא חלק קריטי בכל עסק מצליח. כל צרכן על פני כדור הארץ שיש לו גישה למחשב, טלפון סלולרי או טאבלט מחפש תחילה באינטרנט כאשר הוא שוקל לבצע רכישה מהחברה שלכם או שירותים מהחברה שלכם. זה פשוט כמו זה. בקיצור, אם אנשים לא יכולים למצוא אתכם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, העסק שלכם נידון לכישלון.

ביצוע של ניהול מוניטין טוב כולל בתוכו גישה לכל מקום אפשרי, זה אומר שיורים בתותחים הכבדים בלי הפסקה ולכל הכיוונים, אין מקום "לנסות דברים" אלא פשוט מתחילים לעבוד בשיא הכוח כל הזמן ורק מגבירים את העוצמה. כבר בתור התחלה מתחילים בהקמה של אתרי תדמית במידת הצורך, פרסום כתבות חיוביות רק במקומונים החזקים ביותר שייתנו תוצאות מידיות וישפרו את המוניטין, בלי מקום למריחת זמן רק עבודה עוצמתית וחזקה ללא הפסקה תביא לכם את התוצאות הטובות ביותר בניהול המוניטין שלכם. ניהול מוניטין טוב הוא כזה שנשמר ומתופעל לאורך זמן. היו לי אישית לא מעט מקרים שבהם לקוחות פנו אליי להסרת כתבות שליליות באינטרנט ודחיקה של אותן תוצאות, לאחר תקופה קצרה אותן כתבות ירדו מהדף הראשון והלקוחות העדיפו לסיים התקשרות, אני ביצעתי את העבודה, הלקוח מרוצה ובוחר לעזוב כי מבחינתו התוצאות הושגה! אבל חשוב לזכור, התוצאות עלולות לעלות שוב חזרה אם לא מתחזקים את התוצאות החיוביות, בכל פעם יכולה להגיע תוצאה שלילית אחרת! ואכן, זה מה שקרה והלקוח בחר לחזור והבין את המשמעות של הדברים.

ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין מקוון עוסק בניהול המוניטין של אדם או חברה ברשתות החברתיות. הוא כולל הסרה של תוכן שלילי, ניטור אחר תוכן שלילי חדש ובניית תוכן חיובי.

האינטרנט נתן לאנשים קול לחלוק את דעותיהם עם אנשים אחרים שהם אפילו לא באותה מדינה. זוהי הזדמנות ואתגר לארגונים מכיוון שזה יכול להיות קשה לשלוט במה שאנשים אומרים עליהם באינטרנט. ניהול מוניטין מקוון הוא עבודה קשה אך יש צורך להגן על התדמית הציבורית של הארגון.

ניהול מוניטין מקוון היא אסטרטגיה שבה עסקים צריכים להשתמש כדי לשמור על השליטה במוניטין המקוון שלהם. זהו חלק חיוני בכל אסטרטגיה שיווקית, אך מכיוון שהאינטרנט כה עצום וגמיש, זה יכול להיות קשה לניהול.

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך של ניטור וניהול המוניטין שלו במרחבים מקוונים כגון מדיה חברתית ופורומי דיון.

חלק מכריע בתהליך הוא להבטיח כי תוכן שלילי לא יהפוך לפופולרי יותר מאשר תוכן חיובי. ניתן לעשות זאת על ידי תגובה לטענות בפורומים, והפקת תוכן חיובי ומרתק לאיזון הערות שליליות.

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך של ניטור וניהול המוניטין של אדם, חברה או מוצר באינטרנט. הוא כולל מניעה והפחתת סיכונים בערוצים שונים של מדיה חברתית.

ניהול מוניטין מקוון הוא חשוב מכיוון שהפך להיות הכרחי יותר ויותר עבור אנשים ועסקים לשמור על התדמית שלהם בחברה של היום. מספר גורמים כגון זמינות מידע, מכשירים וטכניקות לאיסוף מידע הביאו לגניבת זהות מקוונת. גניבת זהות מקוונת עלולה לגרום לפגיעה בנתונים האישיים של הפרט ולהוביל לתחזים המתחזים כפי שהם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר. ישנם סיכונים רבים אחרים הנלווים לניהול מוניטין מקוון, לרבות השלכות משפטיות במקרה שמשהו נעשה באופן בלתי חוקי בנוגע לזכויות הפרטיות של מישהו אחר.

ישנן מספר דרכים ל ביצוע ניהול מוניטין באינרטנט

ניהול מוניטין מקוון הוא תהליך של העלאת הנראות המקוונת של החברה באמצעות מאמצי שיווק ויחסי ציבור שונים.

ניהול מוניטין הוא תהליך מורכב עם הרבה חלקים נעים. זה דורש שיווק, יחסי ציבור, פרסום ואסטרטגיה של מדיה חברתית כדי להיות יעילים.

ניהול מוניטין מקוון כולל מעקב אחר תוצאות מנועי החיפוש, ניהול חשבונות מדיה חברתית, תיקון שגיאות באינטרנט ומתן הוכחה שהחברה הייתה במקום הראשון.

הוא כולל הבנת מה שאנשים אומרים על המותג שלך, חשיפת איזה מידע הכי חשוב ללקוחות, מענה מהיר לתלונות של לקוחות והתמודדות עם תוכן שלילי שעשוי לחמוק מאמצעי בטיחות אחרים.

כשהאינטרנט מתפשט בכל רחבי העולם, אנשים מחפשים ביקורות מקוונות כדי לקבל הדרכה על כל דבר, החל ממסעדות אוכל ועד מלונות וכלה במוצרים ושירותים.

ביקורות מקוונות חיוביות מקדמות שירות או מוצר של חברה ואילו לביקורות שליליות יכולות להיות השפעה עמוקה על העסק. לקוחות מחפשים אותם ועסקים מנסים בכל כוחם לשלוט בהם. לכן אנו אומרים כי ניהול מוניטין מקוון חשוב מתמיד.

מוניטין טוב באינטרנט הוא חיוני לכל עסק.

אנו משתמשים באינטרנט כדי למצוא מידע על מוצרים, ליצור קשר עם קמעונאים וספקים, ללמוד על חברות ואנשים ועוד. בימים אלה לא מספיק שיהיה לך מוצר או שירות טוב כי הצרכנים יכולים לבדוק את הפרופיל המקוון של החברה שלך לפני שהם מתחייבים לעבוד איתך.

ספורטאים, ידוענים, פוליטיקאים- כל מי שיש לו נוכחות מקוונת צריך להיות מודע לאסטרטגיית ניהול המוניטין שלו. זה כולל ניטור הערות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר המזכירות אותן או את הארגונים שלהן.

המוניטין המקוון יכול להיפגע בקלות מטעות קטנה אחת או מביקורות רעות מדי. לכן חשוב שכל העסקים ישגיחו על המוניטין שלהם כל הזמן ".

הסביבה המקוונת היא הפכפכה בלשון המעטה, כאשר עדכונים חדשים ומגמות מדיה חברתית עולות מדי יום כדי להחליף את המבוגרים יותר. ניתן להגדיר את ניהול המוניטין המקוון כתפקיד ההגנה על המוניטין של החברה באינטרנט באמצעות מדיה חברתית, פורומים, בלוגים ואפילו פוסטים של אורחים.

דרך יעילה עבור כל חברה לעשות זאת היא ללכלך את ידיהם בעולם המדיה החברתית. הם צריכים להיות בעלי נוכחות פעילה בכל הפלטפורמות הרלוונטיות עבורם ולהגיב לאנשים שמזכירים או מעירים פוסטים שלהם. זה יעזור להם ליצור מערכת יחסים טובה יותר עם הלקוחות שלהם, מה שיוביל ליותר הזדמנויות עסקיות בהמשך הדרך.

ניהול מוניטין מקוון הוא הפעולה של ניסיון לשלוט על טביעת הרגל הדיגיטלית שאנשים משאירים באינטרנט. לא מדובר רק בהגנה על המוניטין האישי שלך, אלא גם בהגנה על המוניטין של העסק שלך.

מטרת ניהול המוניטין המקוון היא לוודא שכל המידע אודותיך או העסק שלך הוא חיובי ומשקף היטב אותך או את החברה שלך. ניהול מוניטין מקוון בדרך כלל כולל ניהול מה שאנשים כותבים עליך או על החברה שלך באינטרנט, מעקב אחר מה שאנשים אחרים אומרים עליך וקידום עצמך באור חיובי לאחרים.

כדי להצליח בניהול מוניטין מקוון נדרשת עירנות, עקביות והבנה מתמדת כיצד אנשים יתפסו כל מצב נתון.

סרטון המסביר את החשיבות של ניהול מוניטין, למה כדאי להתחיל כבר עכשיו לנהל את המוניטין של המותג.