אם אתה רוצה לדעת איך לבנות קישורים כמו מקצוען, המדריך הבא הוא בשבילך!

חייב לציין כי זכתב בלשון זכר מטעמי נוחות (וגם קצת עצלנות) בלבד, אבל אין ספק שיש לא מעט מקדמות אתרים סופר מוכשרות בארץ.

ישנן אסטרטגיות רבות ושונות לשיפור דירוג מנוע החיפוש של דף אינטרנט. אחד הדברים הגוזלים זמן ביותר הוא בניית קישורים לאתר שלך. למרבה הצער, הרבה משאבי בניית קישורים המופיעים בפורומים לשיווק באינטרנט לעיתים נדירות מדברים על אופן מיקור חוץ של קישורים. במקום זאת הם מתמקדים ביתרונות של בניית קישורים: תעבורת אתרים ודירוג מנועי חיפוש. מאמר זה מציע צעדים קונקרטיים כיצד לגרום לזה לקרות ואיך אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם.

אל תשכחו כי שיפור דירוג בגוגל חייב להכיל בתוכו כחלק מהאסטרטגיה גם בניית קישורים שנעשת בצורה נכונה יסודית ומקצועית.

בחירת השרת הנכון

רגע אחד שנסביר איך לבנות קישורים כמו מקצוען, יש כמה דברים חשובים מאוד שצריכים להיות עוד לפני בניית הקישורים.

השרת שממנו אתה מארח את האתר שלך הוא חשוב מאוד. שרת אינטרנט הוא שירות אינטרנט המספק שורה של שירותים למשתמשי האינטרנט ומתאר את האתר שלך בניגוד לאחרים כדי למשוך תנועה לאתר שלך. אתה יכול לבחור לארח את האתר שלך בשרת משותף, אם יש לך תקציב קטן מאוד ואתה רוצה לשמור את האתר שלך מהעדכונים המתמידים.

לפני שתתחיל לשקול ביטול שרת, עליך לבצע ניתוח יסודי באמת של האתר שלך כדי לקבוע אילו תחומים חסרים חשיבות. סביר להניח שתחליט על מה אתה רוצה לעבוד ולהתרכז באלה. אם ליבת האתר שלך מבוססת היטב, עליך לחשוב על שימוש בשרת זה לבניית תעבורת אתרים. אם אתה רק מתחיל לשווק את האתר שלך, כדאי לשקול להשתמש באתר מתארח בחינם. לאחר מכן תוכל לחשב את צרכיך בהתאם.

למרות שבאופן כללי יש כמה כללי ברזל ממש חשובים לבחירת שרת איכותי, המהירות של השרת, התמיכה שהשרת מספר ואחרון בסדר החשיבות הוא המחיר אותו אתם משלמים לשרת האחסון.

הניסיון לימד כי קידום אתרים הוא ריצה למרחקים ארוכים, ואם אתם מתכננים לטווח הארוך העלות של שרות אחסון איכותי, מהיר וחזק היא זניחה ביחס ליתרונות הרבים ששרת איכותי מספק לכם.

כל אחד מהאזורים לעיל חייב להיות מוגדר היטב. התייחס אליו כאלמנטים החשובים ביותר מנקודת מבט של SEO. ידוע כי האלמנטים החשובים ביותר של אתר הם תגי הכותרת והתיאור שלו מכיוון שהם מכילים את הכותרת והתיאור של האתר כפי שנראים על ידי מנועי החיפוש. תגי מילות המפתח הם גם חשובים, אך הם אינם חשובים כמעט כמו תגי הכותרת והתיאור.

קידוד הפניה

חדשים רבים ברשת מוקסמים יתר על המידה מכמות הסימונים שניתן להכניס לתגיות השונות הנצפות בדפי האינטרנט. אבל למעשה, הרבה מזה מיותר. קידוד מיותר נקרא לעתים קרובות “קידוד זבל”. ישנם מקורות רבים וטובים באינטרנט המסבירים בדיוק כיצד לקודד נכון את דפי האינטרנט שלך ומדוע לא כדאי להגזים.

תנסו לחשוב לרגע בהגיון, לכל נושא יש לא מעט קידודים שונים, אבל להכניס למאמר אחד ולתייג אותו ב 20 קידודים יכול להיות מוגזם.

תוֹכֶן

ללא ספק תוכן האתר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר לאופטימיזציה למנועי חיפוש. התוכן החשוב ביותר שלך הוא הטקסט שניתן להעביר בדף שלך. כאשר עכבישים למנועי חיפוש סורקים את דפי האינטרנט שלך, הם קוראים את התוכן ואז משווים אותו לשאילתת החיפוש כדי לראות היכן במנוע החיפוש מדרג את האתר. למעשה, אם תוכן האתר שלך הוא ידידותי למנועי חיפוש, אז זה משפר מאוד את הסיכוי של האתר שלך בדירוג החיפוש.

צור קישורים נכנסים איכותיים

קישורים נכנסים איכותיים הם הגורם היחיד שיכול להגביר את דירוג מנועי החיפוש שלך או במקום להרוס אותו. ללא קישורים נכנסים טובים, זה כמעט בלתי אפשרי לדירוג טוב עבור מילות מפתח תחרותיות. במילים אחרות, ככל שהאתר שלך קרוב יותר לראש דף תוצאות החיפוש, כך יש לך יותר סיכוי לאסוף יותר מבקרים.

בבניית קישורים יהיו כאלו שיחלקו עליי ויגידו שעדיפה האיכות על הכמות, אבל אני תמיד אומר שיש דברים שצריכים לשלב אותם. והדבר שיקבע את הקישורים שאתם בונים הוא באיזה שלב בקידום האתר שלכם אתם נמצאים.

אם אתם בתחילת הדרך פשוט תתחילו להניע את התהליך, אל תחכו לקבל עכשיו איזה קישור בוננזה מאתר חזק בתחום שלכם או אתר חדשות ענק, תתחילו בקטן ותקנו כמה קישורים בעשרות שקלים, מהניסיון זה בהחלט יכול לעזור לדרג את האתר שלכם.

קבלת קישורים נכנסים

שיווק בפורומים, ספריות מאמרים, בלוגים וספריות אינטרנט הם בין הדרכים המובילות להשיג קישורים נכנסים איכותיים. הדילמה המעשית היא היכן להשיג קישורים נכנסים בעלי ערך אלה? זה המקום שבו תוכנות אוטומציה יכולות לעזור. ברוב הסוויטות של תוכנת SEO, תכונה זו היא סטנדרטית ומבטיחה שתחסוך לך זמן רב בבניית קישורים. כמובן, אתה יכול גם להשיג הרבה קישורים באופן ידני. עם זאת, בניית קישורים ידנית היא עתירת עבודה ואיטית. מרבית תוכנות התוכנה משתמשות באופן אוטומטי לקבל קישורים נכנסים לאתר שלך.

למרות שמדובר על טכניקה מעט מסוכנת וצריך לדעת לעשות אותה נכון, אחרי הכל שאתם בונים קישורים עם תוכנות אתם חושפים את עצמכם לענישה מצד מנועי החיפוש. אבל עבודה נכונה ובניית מערך קישורים “שכבה שניה” יכול להיות מעולה לעבוד עם תוכנות.

מילות מפתח

הדאגה העיקרית עבור רוב האנשים בעת מחקר מילות מפתח היא האם ‘טיפים ברשת’ הקשורים למילת המפתח שלהם או לא. יש למעשה כמה “משתמטי מילות מפתח”, אך האסטרטגיה האופטימלית היא בדרך כלל מעט מורכבת. זה בהחלט לא משהו שאפשר לעשות בלחיצת כפתור. זו הסיבה לשקול ‘טיפים ברשת’ אחרים למחקר מילות המפתח שלך כל כך חשוב.

לבסוף, אם אתה מעוניין לקבל יותר ‘מיץ גוגל’ עבור המאמר שלך, נסה להשתמש בגוגל עצמה במקום במנוע החיפוש כדף הבית של הדפדפן שלך! גוגל מקשה על הצגת פעילות כלשהי בחשבון Google שלך. עם זאת, אם אתה משתמש בכלי מנהלי האתרים של Google, תראה את כל הפעילות בחשבון כלי מנהלי האתרים של גוגל.

לסיכום

עכשיו שאתה יודע איך לבנות קישורים כמו מקצוען, כל מה שנשאר לך הוא להתחיל בעבודה, אל תתפשרו על בניית קישורים ותאמינו שבזכות תוכן טוב אתם יכולים להתקדם.

שיהיה לכם את התוכן הכי טוב בעולם, בלי קישורים חיצוניים חזקים ובלי אופטימזציה מלאה לאתר שלכם שיושב על שרת אחסון איכותי אתם לא באמת תגיעו לשום מקום וגולשים לא יכנסו לאתר שלכם. המציאות בישראל היא כזאת שגם יהיה לכם את האתר הכי חזק ואיכותי עדיין אנשים בארץ לא מתלהבים להוציא קישורים ותרבות הבלוגים בישראל היא שונה, יש לא מעט בלוגים ובגלל מניפולציות רבות של מקדמי אתרים גוגל החליט להתייחס לקישורים מבלוגים ופורמים בצורה שונה.

אם בכל זאת אתם מעדיפים מומחה קידום אתרים שיעשה לכם את העבודה ויבחן את האתר שלכם ואת פרופיל הקישורים שלו ויבנה לכם קישורים חיצוניים בצורה נכונה ומקצועית, אתם יכולים לפנות אליי תמיד ואשמח לבחון עבורכם את הנושא.