טכניקות מתקדמות לניהול מוניטין

 
תוכן עניינים

ניהול מוניטין מקוון הוא מונח רחב המשמש לזיהוי טכניקות שונות המשמשות אנשים וארגונים ליצירת נוכחות מקוונת חיובית או שלילית.

הטכניקות המתקדמות לניהול מוניטין

-בובת גרב: אדם משתמש בזהות מקוונת אנונימית או בדוי כדי לפרסם דעות או להעיר הערות על נושאים שאינם שלו על מנת לשפר את התדמית הציבורית שלו, מה שגורם לרוב למשוב שלילי על עצמו.

-סימון כוזב: כאשר אדם אחד שולח הודעה עם שורת נושא ותוכן שקריים מהאינטרס של אדם אחר כדרך להיפטר מפוסטים, תגובות והודעות לא רצויות בפלטפורמות המדיה החברתית.

כאשר אנשים או חברות מנסים ליצור רושם של תמיכה עממית באג'נדה על ידי יצירת קבוצות עממיות מזויפות שבהן הם שולטים.

-בלוג לשון הרע: בשנים האחרונות ראינו עלייה במקרים של לשון הרע, או דעת קהל מזויפת. זה בדרך כלל מתייחס כאשר אנשים או חברות מנסים ליצור רושם של תמיכה עממית בסדר היום על ידי יצירת קבוצות פופולריות מזויפות שבהן הם שולטים.

ניהול מוניטין מקוון (ORM) הוא תהליך של ניהול או ניטור של זהות ומוניטין באינטרנט. החלק החשוב ביותר בתהליך זה הוא בניית קישורים נכנסים.

ישנן דרכים רבות לבנות קישורים נכנסים. חלקם כוללים כתיבת בלוג אורחים, יצירת סמינר מקוון ויצירת דפי נחיתה עבור קהל היעד שלך. דרך נוספת היא להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר בצורה יעילה כדי שתוכל ליצור שיתופים, לייקים, ציוצים מחדש והערות על התוכן שלך.

חשוב שיהיו לכם אנשי יחסי ציבור טובים שיוכלו לנהל עבורכם את כל הטכניקות הללו כי יש להם את הניסיון בתחום הזה ויודעים מה הכי מתאים למוניטין המקוון של הלקוחות שלהם.

טכניקות ניהול מוניטין הן בדרך כלל המוצא האחרון לניהול מוניטין רע באינטרנט.

טכניקות אלו עשויות להיות גוזלות זמן ויקרות. אחת הטכניקות המתקדמות ביותר היא תוכן שנגרד כדי לבנות את התדמית המקוונת שלך כאדם שיש לו תוכן חברתי טוב. אתה יכול להשתמש בטכניקה זו כדי להגביר את האמינות, הפופולריות והאמינות שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או לינקדאין.

הפונקציות של ניהול מוניטין מקוון אינן מוגבלות רק להסרה של הערכות פוגעניות או לא מדויקות אלא גם אמצעי לתקשורת חיובית ולקידום מותג.

ניהול מוניטין מקוון הוא סוג של שיווק דיגיטלי המשמש לתיקון, תחזוקה ושיפור התדמית המקוונת של אדם. זה יכול להיעשות באופן מקוון או לא מקוון עבור אנשים פרטיים, חברות, מותגים, ארגונים פוליטיים ומקצועיים. ישנן גישות שונות לשיווק דיגיטלי כמו קידום אתרים ושיווק תוכן שניתן להשתמש בהן בשילוב עם ניהול מוניטין מקוון.

ניהול מוניטין מקוון הוא הפעולה של ניהול הנוכחות המקוונת של אדם.

ישנם שלושה סוגים שונים של ניהול מוניטין מקוון:

– ניהול מוניטין, המתמקד בשיקום או שיפור התדמית המקוונת של אדם

– השפעה אסטרטגית, שניתן להשתמש בה כדי לשלוט בשיחות ודעות מקוונות על אנשים/עסקים מסוימים

– הגנת זהות והחלמה, שהוא תהליך ההגנה על הזהות הדיגיטלית של הפרט.

ניהול מוניטין הוא תהליך שבו אנשים יכולים להישאר אנונימיים ולהגן על המוניטין המקוון שלהם. חלק מהטכניקות המתקדמות שיכולות לעזור לנהל את המוניטין המקוון של האדם כוללות ניטור מדיה חברתית, יצירת חשבון מזויף ויצירת תוכן.

ניהול מוניטין באינטרנט מתקדם: ניהול מוניטין מקוון מתקדם יכול להתבצע באמצעות ניטור מדיה חברתית לזיהוי סדר היום של המתחרים או המתחרים, יצירת חשבון מזויף ויצירת תוכן.

ניהול מוניטין: ניהול מוניטין הוא תהליך שבו אנשים יכולים להישאר אנונימיים ולהגן על המוניטין המקוון שלהם.

כיום קשה יותר ויותר לנהל מוניטין מקוון. בעבר ניתן היה לנהל את המוניטין בשיטות מסורתיות כמו פרסום ויחסי ציבור. כיום, סוג זה של ניהול אינו יעיל במידה רבה ואינו מספיק כדי להילחם בכוח האינטרנט.

עליית המדיה החברתית הקשתה על מפרסמים או חברות יחסי ציבור להצליח בקמפיינים שלהם מכיוון שאנשים סקפטיים מדי לגביהם. הם גם יישכחו במהירות מכיוון שאנשים רואים כל הזמן תוכן חדש על אותו נושא. האופי הוויראלי של המדיה החברתית יצר דור חדש של כלים מקוונים לניהול מוניטין שעוזרים לך לקחת בחזרה את השליטה מטרולים מקוונים ושחקנים רעים שפוגעים במותג האישי שלך על ידי הפצת מידע שקרי או סתם עושים רעש בשמך.

טקטיקות מתקדמות אלו כוללות מיקוד התנהגותי, ניתוח מילות מפתח, הסברה ממוקדת, חיפוש אחר משפיענים ב

במאמר זה תלמדו על הטכניקות המתקדמות של ניהול מוניטין מקוון שאתם צריכים לדעת לבניית מוניטין מקוון חזק.

פלטפורמות מקוונות רבות כולל אתרי מדיה חברתית וספריות עסקיות מסתמכות על דעת הקהל כדי לקבוע את הדירוג שלך בתוצאות מנועי החיפוש. לכן חשוב שלא תרצה שהעסק שלך ישויך לביקורות רעות או שליליות כלשהן.

במאמר זה, אתה הולך ללמוד על הטקטיקות העיקריות הבאות:

  • אסטרטגיות לבניית אמון:

בניית אמון היא אחת המשימות הקשות ביותר שיש למשווקים להתמודד. עם תהליכי כתיבה שגוזלים זמן, לא קל לבנות קרבה עם אנשים ולגרום להם לבטוח בך.

במאמר זה ננתח אסטרטגיות כיצד לכתוב תוכן שייצור אסוציאציה חיובית עם המותג או המוצר שלך.

דרך מוצלחת לבנות קרבה ולגרום לאנשים לבטוח בכם היא באמצעות הרגלי סיפור. ליתר דיוק, סיפורים אנושיים על המותג ועל סיפור הקהל בשילוב תוכן איכותי שמושך את שני חברי הסיפור.

בעולם הדיגיטלי של היום, הצורך לבנות אמון הוא חיוני לעסק מצליח. יש הרבה דרכים לבנות אמון.

ראשית, עליך לאסוף מידע רב ככל האפשר על הקהל שלך ולהבין את הצרכים וההתנהגויות שלו. זה יעזור לך להבין מה הם רוצים מבחינת יצירת תוכן.

אמון הוא המרכיב החשוב ביותר בזוגיות. אתה סומך על אדם עם הלב והנשמה שלך, אבל לוקח זמן לבנות אמון. להלן כמה אסטרטגיות לבניית אמון במערכות יחסים:

  • שיתוף מידע אישי:

לאחרונה הועלו חששות לגבי אבטחת מידע אישי ופרטיות. אנשים חוששים שהמידע האישי שלהם עלול להיות דלף או להשתמש נגדם.

ישנן דרכים רבות להגן על המידע האישי שלך מפני דליפה מחוץ למערכת. זה כולל הקפדה על מה שאתה משתף במדיה החברתית, הקפדה על מה שאתה מכניס לחיפושים המקוונים שלך וכיבוי שירותי המיקום במכשיר שלך.

ייתכן שאינך מכיר את תהליך שיתוף המידע האישי. אבל אם כן, אתה יודע איך לפעמים זה יכול להיות מלחיץ לשתף משהו אישי כמו הבריאות שלך.

אם אתה דוחה את שיתוף המידע הבריאותי שלך, אתה עלול להסתיים עם הרבה חשבונות או במקרה גרוע יותר – צורך לעבור טיפול רפואי רציני ללא ביטוח.

הרעיון מאחורי נתוני בריאות ואיכות חיים הוא ששיתוף זה יכול לעזור לאנשים שאולי אין להם גישה לאותם משאבים מסיבה כלשהי.

הטכנולוגיה שמאחורי שיתוף המידע האישי השתנתה מאוד בשנים האחרונות, אבל עדיין יש כמה חששות בטיחותיים.

למשל, אנשים עשויים שלא להבין את ההשלכות של השימוש בנתונים שלהם למטרות פרסום ומעסיקים יכולים להשתמש במידע שלהם בדרכים שלא ציפו להם.

Call Now Button דילוג לתוכן