דירוג דף בגוגל – זה חשוב אבל לא הכל

 
תוכן עניינים

רוב האנשים מסכימים שדירוג הדף של גוגל חשוב מאוד בכל הנוגע למדידת החשיבות היחסית של דפי אינטרנט שונים. הם גם מסכימים שזו לא דרך מדויקת למדוד את הצלחתו של אתר אינטרנט. חשוב לציין שלמרות ש-Page Rank הוא אחד המדדים שגוגל משתמשת בהם כדי לבסס את תוצאות החיפוש שלהם, זה לא הגורם היחיד שבו הם משתמשים.

הסברים

חשוב להבין ש-Google Page Rank הוא רק כלי שעוזר להם למיין את מיליוני דפי האינטרנט הזמינים ולתת אינדיקציה עד כמה הם מאמינים שדף האינטרנט חשוב. הם גם מבססים החלטה זו על גורמים כמו גיל דף האינטרנט שסומן כמפוקפק, כך שמספר הקישורים לדף האינטרנט, מספר הקישורים לעמוד/ים המקשרים, המילים בהיפר-קישורים המצביעים לעמוד/י האינטרנט ולמילים בקישורים היוצאים המפנים אל העמוד/ים המקשרים.

מאמינים רבים של מנהלי אתרים שדירוג הדף הוא חשוב והוא עוזר להם להגיע לדירוג גבוה יותר בגוגל. עם זאת, חשוב גם לציין כי ישנם גורמים רבים אחרים שגוגל משתמשת בהם כדי למיין את מיליוני דפי האינטרנט הזמינים. החלק שגוגל מסתכל עליו נקרא "הפניה חיונית". דף ההפניה הפוטנציאלי הוא הדף שבו נמצא הקישור שלך. העמוד בו נמצא הקישור אמור להיות מוכר לכם שכן לרוב זהו העמוד שבו מנועי החיפוש מציגים את העמוד שלכם.

בנוסף, גוגל בוחנת גם את מיקום הקישור. הקישור צריך להיות בדף לפני שאתם מתלהבים מהיתרון בדירוג הדף, הבינו שזה חל רק על תוצאות מנוע החיפוש. אם אתה משתף את הקישור בדף האינטרנט שלך, אל תצפה לקבל את ההטבה. שתף את הקישור בדף תוכן של האתר שלך והקישור יהיה קיים באתרי אינטרנט רבים.

המיקום של הקישור שלך גם יעזור לקבוע היכן תמוקם ברישום החיפוש של Google. אם אתה רשום בחבילת ה-7, יהיה לך סיכוי טוב יותר להגיע לביקור מאשר אלה שבמארז שש עד עשר. לכן, כאשר אתה מנסה להחליט היכן למקם את הקישורים שלך, כלול את שם העסק או האתר שלך בקישור. אנשים רבים משתמשים בשם העסק או האתר שלהם בתור הקישור בדף האינטרנט שלהם וזה יכול לעזור להגדיל את הדירוג שלך בגוגל.

בנוסף, הקישורים צריכים להיות משותפים לתוכן של דף האינטרנט שלך. אנשים רבים שומרים את הקישורים שלהם לחלק אחר באתר האינטרנט ומשנים את הטקסט כדי שייראה כמו קישור חיצוני. מנועי החיפוש זועמים על זה ואתה תקבל עונש על הקישורים האלה. שמירת הקישורים באותו חלק של הדף תעזור למנוע ממך להיענש.

לבסוף, הימנע משימוש באותן מילים בעת יצירת הקישורים. גוגל לא ייתן לך נקודות עבור מילות מפתח דומות ולא יספור את הקישורים שפיצלת בין אותן מילים. ודא שאתה משתמש במילים נרדפות שיתייחסו לאתר שלך בדף האינטרנט. מכיוון שדיבור עם המחשב שלך יכול להיות מביך, וודא שאתה מדבר כאילו אתה מתכוון לכל דבר שאתה עושה מחוץ למחשב.

כעת, לאחר שיש לך הבנה בסיסית כיצד ליצור דירוג דף בגוגל, אם אתה רואה לאן זה הולך לאחר מכן, אתה יכול להפוך את התוכנית שלך להצליח יותר. ניתן לבדוק את דירוג הדף שלך בגוגל בכל עת ומכל מקום.

גם כאן צריכים לקחת בחשבון שאין הבדל אם מדובר על קידום אתרי קונימבו או כל סוג של אחר, בין אם זה אתר תדמית או חנות באינטרנט.

Call Now Button דילוג לתוכן