שלום אונליין ולא להתראות אופליין – שיווק דיגיטלי ב2021

עד לפני כמה שנים שיווק אופליין שלט בתחום. פרסום באמצעות טלמרקטינג, שלטי חוצות, רדיו ודואר כיכבו. עם זאת, כיום מעטים הם העסקים שייבחרו לפרסם ברדיו, או לחלק מגנטים. לא רק כי מדובר בהוצאה יקרה, אלא פשוט כי כיום העידן המודרני יודע להציע דרכים יותר נגישת, יעילות וזולות. מצד שני, אין לטעות שיש להשאיר לגמרי מאחור את טריטוריית האופליין, אלא הרעיון הוא להכיר מה סך כלי השיווק יודעים להציע ולבחור בהרכב המתאים ביותר. מה שכן ניתן לומר באופן נחרץ, זה שטריטוריית השיווק אונליין תופסת פיקוד, עובדה שמעבירה את השרביט למגרש המשחקים של משרדי שיווק דיגיטליים.

תפקידו של משרד פרסום דיגיטלי

שמעתם רבות על משרדי שיווק דיגיטלי, אך מה בתכל’ס הם יודעים לעשות? ובכן משרד פרסום דיגיטלי נוגע לכל מה שקשור לתחום המדיה. זה כולל עיצוב ובניית אתר, קידום האתר (באופן אורגני, ממומן, או משולב), פרסום בגוגל (או בכל פלטפורמה רלוונטית), שיווק ברשתות החברתיות, ניתוח קהלי יעד (ותנועות של גולשים), שיפור יחסי המרה, הפצת תוכן שיווקי וכדומה. מכאן שמדובר בזירה מלאה בעשייה, כך שגם אם משאירים את תחום האופליין מחוץ לתמונה, עדיין יש הרבה מה, כיצד, היכן ואיך לפעול, כך שנדרשת אג’נדה ברורה – קמפיין ממוקד שמושתת על שורת מאפיינים ודגשים אישיים.

4 סיבות שמובילות לשיווק אונליין

 אז כיצד קרה שתחום האופליין כבה ותחום האונליין זורח? יש כמה פרמטרים שאחראיים לכך:

ראש אחד עם כמה זרועות

לסיכום נציין שכיום משרד פרסום דיגיטלי צריך להיות הכתובת עבור כל עסק שמבקש להצליח. אין זה משנה אם מדובר בעסק גדול או קטן. הרעיון הוא ששיווק דיגיטלי הוא השיווק הנכון ביותר ל2021, ועל מנת להפיק ממנו את המרב נדרש משרד שמורכב ממגוון אנשי מקצוע שבקיאים בתחומים שונים. שיווק דיגיטלי הוא תחום מאוד מקיף, ועל כן לצד מגוון מומחים, גם צריך ראש אחד שיתווה מהלכים, שייראה את התמונה הגדולה, שיסנכרן בין השירותים, שיעקוב אחר העמידה ביעדים, שיידע היכן להגביר או למזער פעילות – שיאחד ויוביל ליעדים הרצויים!