אין אחד שלא רוצה לדעת מה עושים בכדי לדרג אתר גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש, כולם רוצים לדעת מה באמת הדברים שמזיזים את המחט ימינה או שמלאה ומה עשו המתחרים שלהם, למרות כל הכלים היקרים והמתקדמים שיש היום, עדיין לא ניתן לדעת במדויק מהם הדברים המשמעותיים ביותר למרות שכל מקדם אתרים בטוח שיש משהו אחד מהותי, יהיו עוד רבים אחרים שיגידו משהו אחר בדיוק על אותה חשיבה.

חלק מביצוע פרסום בגוגל הוא לדרג את האתר גבוה במנועי החיפוש, או במילים אחרות קידום אורגני לאתר שיעזור להביא יותר לקוחות.

איך עושים שדברים יקרו? (קסמים?!)

הודות לנוף השיווקי באינטרנט ההולך ותחרותי ומורכב, פרסום בגוגל זה יכול להיות קשה לבעלי עסקים קטנים להתחרות ולהישאר לפני המתחרים שלהם. למרבה המזל, יש כמה חברות קידום אתרים לעסקים קטנים ובמחיר סביר המתמחות לעזור לאתר שלך לבצע ביצועים טובים בדירוגי החיפוש. עם זאת, הנה כמה שאלות שעליך לשאול לפני שתעסיק חברות SEO שיעזרו לך לקדם את האתר שלך.

כשאני מגיש אתר למנוע חיפוש, בדרך כלל לוקח שבועות ואף חודשים לפני שמנוע החיפוש שולח לי מבקר בפועל באתר. האם זה בגלל שמיקומי מנועי החיפוש שלי ירודים או שמא אתה נמצא בדרגה נמוכה בתוצאות מנועי החיפוש?

זו תמיד שאלה “חמה” אצל בעלי עסקים קטנים. אתה רוצה להתחיל לטפס על מדרגי מנוע החיפוש מיד או לפחות בהקדם האפשרי.

למרבה הצער, אין תשובות קלות לקבוע אם האתר שלך מתפקד היטב עם מנועי חיפוש או תנועה. יהיה עליך להמשיך לשנות את האתר שלך, לשנות גורמים באתר שלך ולבנות תוכן באתר שלך על סמך מה שמנועי החיפוש מחפשים. זהו חלק בלתי נפרד מהליך פרסומי בגוגל שהוא נמדד באופן קבוע ויש לבצע אותו כחלק משגרת העבודה על האתר ועל הקמפיין שאותו מקדמים.

חברת קידום אתרים יכולה להיות בלתי צפויה. עם זאת, ישנם כמה פריטי מפתח אשר מובטחים ב -99% שיעזרו לאתר שלך לבצע תוצאות טובות יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

מילות מפתח

מילות מפתח הן הבסיס לאתר האינטרנט ולתוכן שלך. ללא מילות מפתח מתאימות המתארות את דפי האינטרנט שלך, ייתכן שמנועי החיפוש לא ימצאו את האתר שלך.

אומר כי אתה מציב את מילות המפתח בתגיות הכותרת ובתגי ה- alt של התמונות באתר שלך. אתה יכול גם לפזר אותם בכל תוכן האתר שלך.

עם זאת, אתה רוצה להימנע משימוש יתר במילות מפתח, או שמנועי החיפוש עשויים לאתחל את האתר שלך מתוצאותיהם.

קישורים נכנסים

קישורים נכנסים הם הקישורים הישירים לאתר שלך. עם זאת, מנועי חיפוש מתחילים להעניש אתרים המכילים קישורים לאתרים אחרים באיכות נמוכה.

 לכן, כאשר אתם מחפשים קישורים נכנסים, חיוני שהאתר האחר יספק תוכן באיכות גבוהה ורלוונטי לאתר שלכם.

מעבר לקידום האורגני שכל קישור כזה מספק, אם הוא מגיע ממקום עם תנועה גבוה הוא יכול להיות גם חלק מאסטרטגיה של פרסום ושיווק בגוגל באמצעות קישורי מקומונים וניהול מוניטין.

סימניות חברתיות

אתרי רשתות חברתיות יכולים לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך. הצבת הקישור לאתר שלך באתרי רשתות חברתיות מסייעת לדירוג מנועי החיפוש שלך להרקיע שחקים.

בעולם הרשתות החברתיות של ימינו, חיוני לפרסם תוכן איכותי באתרי הרשתות החברתיות. אם האתר שלך משעמם, המשתמשים לא ירצו לשתף אותו עם חברים.

קבל החלטה אם האתר שלך חשוב לך. הימצאות באתרי רשתות חברתיות מציבה אותך מול מיליוני לקוחות פוטנציאליים. אם אתה מפרסם תוכן איכותי שלקוחות רוצים, הם ירצו לשתף אותו.

אלה הם רק כמה מטיפים רבים לשיווק באינטרנט לעסקים קטנים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להגדיל את תעבורת האתר שלך.

בניית קישורים נכנסים היא קריטית לתנועה שלך. למרות שמילות מפתח הן חיוניות בתנועה בתשלום, אינך רוצה לדלג עליהן למען אסטרטגיית התנועה החינמית שלך.

עליכם להגיש את אתרכם לאתרי הרשת החברתית המובילים: פייסבוק, טוויטר ועוד.

השתמש בסימניות חברתיות בקידום האתר שלך בחינם

היום אפשר למצוא אתרי סימינה חינמיים להוציא מהם קישורים, לרבות אתרי מאמרים בתור התחלה, עם הזמן מומלץ גם להגיע לשלב של ביצוע החלפת קישורים למתקדמים וכמובן רכישת כתבות בתשלום באתרים חזקים וסמכותיים.

ניתן להשתמש באתרי רשתות חברתיות כדי ליצור קישורים נכנסים ולקידום האתר שלך. בחר באתרים איכותיים ורלוונטיים לעסק שלך.

הפוך את האתר שלך למעניין וייחודי. הצב את אתר האינטרנט שלך מול קהל היעד שלך.

כל הטיפים לאופטימיזציה למדיה חברתית שבהם אתה משתמש הם בחינם. ודא שאתה עושה כמיטב יכולתך לנצל אותם.

גוגל: כ- 50% מהתנועה שלך תגיע מגוגל.

יאהו: כ- 50% מהתנועה שלך תגיע מיאהו.

MSN: בעלי חשבונות MSN מהווים כשליש מהתעבורה שלך.

App Store: מילות המפתח הרלוונטיות לאתר שלך יאספו על ידי מנועי החיפוש.

אל תתעלם מהשימוש בבלוגים כאשר שוקלים קידום אתרים לעסק שלך. קהל היעד שלך יכול לראות את הודעות הבלוג שלך.

הנושאים היומיים בבלוג שלך צריכים להיות יחסית לתוכן באתר שלך.

קישורים חיצוניים מאתרים אחרים יכולים להגדיל את דירוג מנועי החיפוש שלך. ניתן לעשות זאת על ידי הצגת כתובת האתר שלך באתרים אחרים או בחתימה של פוסטים בבלוג.

קיום אתר פופולרי יכול לעשות הרבה עבור העסק שלך. זה יעזור למשוך יותר תנועה לאתר שלך ולהגדיל את יחס ההמרה שלך.

לסיכום

פרסום בגוגל או במנועי החיפוש צריך לכלול מספר הביטים, לא רק את ההביטים הטכניים אלא גם היבטים רחבים יותר כמו הבנה מהיכן להזרים את התנועה. לשם כך מומלץ להתייעץ עם מומחה קידום אתרים שיבחן את הנושא ויעזור לכם לדרג את האתר שלכם בצורה האופטימלית.

להביא תנועה לאתר שגם תוביל להמרות וגם תגרום לכך שהאתר שלכם יראה יותר טוב ורלוונטי לגולשים, ברגע שהאתר יהיה מתאים לגולשים הם כבר באופן אוטומטי כל אלו מהם שמנהלים בלוג או אתר אחר ישמחו לקשר אליכם בתור אתר סמכותי.