קבלו כמה עצות לשיפור דירוג לחנויות קונימבו במנועי החיפוש בצורה אורגנית, טיפים שבטוח יעזרו לכם לעקוף את כל המתחרים.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לעסקים שרוצים להימצא ברשת. בין אם אתם רוצים לשפר את הנוכחות המקוונת שלכם ובין אם אתה רוצים לייצר לידים, לקוחות פוטנציאליים לא יכולים למצוא אותכם אם דירוג מנועי החיפוש לא ישתפר. אתם רוצים להימצא בתוצאות כדי להבטיח שהעסק הקטן שלכם יקבל את נוכחות האינטרנט שהוא ראוי לו. כדי לשפר את הדירוג שלכם בין מנועי החיפוש, עליכם ליישם אסטרטגיות קידום אתרים מתקדמות. טיפים אלה לקידום אתרים יעזרו לכם למצוא את האתר שלכם גבוה מעל כל המתחרים.

במיוחד שנכון להיום למרות כל השיפורים שיש בתוך מערכת קונימבו, עדיין יש טכניקות קידום אתרים מתקדמות שלא מאפשרות לבצע קידום אתרי קונימבו בצורה אופטימלית ולהתמודד עם מתחרים בתחומים תחרותיים ולהצליח להתגבר עליהם.

להלן עצות לשיפור דירוג לחנויות קונימבו, הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים ליזמים המעוניינים לשפר את הדירוג המקוון שלהם:

עליכם לחקור מילות מפתח ולאחר מכן לשלב אותן בטקסט שלכם. בעת מחקר מילות מפתח, חשוב מה אנשים יכולים לחפש כדי למצוא את החברה שלכם. כדי לעזור לכם לבחור ולשלב את מילות המפתח הטובות ביותר בתוכן האינטרנט שלכם, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

מה הסיכויים שיחפשו את שם המותג עצמו?

לא פעם כאשר גולשים מחפשים את שם החנות שלכם או את שם המותג, הם מגיעים דווקא לאתרים אחרים שמזכירים את שם המותג ולא אל האתר שלכם.

אילו מילות מפתח או ביטויים עשויים למשוך לקוחות פוטנציאליים?

חשוב לבדוק מה הצורך של הלקוחות שלכם, מה בדיוק המוצר שאתם מוכרים מביא פתרון ללקוח, אל תשכחו שאתם לא מוכרים מוצר, אתם מוכרים פתרון לבעיה וחשוב להבין מה הבעיה שאליה הגולש מנסה למצוא פתרון.

באילו מילות מפתח או ביטויים משתמשים המתחרים שלך?

מחקר מתחרים הוא חלק חשוב באסטרטגיה שלכם, מומלץ להשקיע גם במחקר שיהיה כמה שיותר מקיף.

פשוט לשאול לקוחות מה הם היו מחפשים זה דבר אחד. באופן מפתיע, אנשים שאתם רוצים למשוך הם שמחפשים את המוצרים או השירותים שלכם אך אינם בטוחים כיצד לבטא את החיפוש שלהם.

השתמשו במשאבים שלכם. לעולם אינכם צריכים להשקיע במחקר נישה. עם זאת, עליכם לפתח תוכנית המתארת ​​כיצד תשתמשו במילות המפתח שלכם. בעת הגדרת הנוכחות המקוונת שלכם, הקפידו להשתמש במילות מפתח בתוכן האתר שלכם. הקצו מקום באתר שלכם למילות מפתח אלה. גם אם אפשר בתוך העמוד עצמו.

שימוש במילות מפתח בצורה מוגזמת גם הוא לא מומלץ בכלל, בכל מקרה כדאי להתייעץ עם מומחה קידום אתרים שיעזור לכם להבין כיצד נכון לשלב את מילות המפתח בתוך הטקסט.

צרו קישורים לסמכות. Google התייחסה לביקורת על קישורים "המבוצעים" המשתמשים בטקסט עוגן כדי להתחבר לאתר שלכם. למרות שמדובר בגוגל, זה לא Yahoo! זה נחשב ל"טבעי "שהקישורים מתרחשים בתוכן מכיוון שקשה מאוד למשווקים להשיג קישור אצל המתחרים הישירים שלהם. זה מייחס משקל רב יותר לקישורים טבעיים.

בצעו ניתוח תחרותי. זה יותר קשה ממה שזה נשמע. עם זאת, יש לעקוב אחר הביצועים שלכם כדי שתוכלו להתאים את התוכן, התוכניות העסקיות ואסטרטגיות השיווק. ישנם כלים המזהים כמה פעמים האתר שלכם נראה על ידי עכבישים במנועי חיפוש. השתמשו במידע זה כדי להפיץ את הבשורה על האתר שלכם ולבנות מערכות יחסים עם מקורות פוטנציאליים. לדוגמה, השתמשו בכתובת ה- IP של האתר שלכם כדי לקבוע את הפופולריות במנועי החיפוש. שלח את פרופילי המדיה החברתית שלכם.

כתבו תוכן שמתאים לאנשים ומנועים. עליכם לוודא שתוכן האתר שלכם מתאים לתחומי העניין הרחבים של הקהל שלכם. למרות שתוכן "טוב" מתמקד בךכם ובנוכחות האינטרנט הייחודית שלכם, חומרים שנכתבים לקהלים אחרים לרוב אינם מצליחים לשקף את הפוטנציאל הזה. היו מחויבים לחלוק את הידע והתובנות המועילות שלכם עם הקהל שלכם, וכמה שהוא יותר רחב ככה היכולת להשיג יותר גולשים לאתר תגדל.

בנו קישורים נכנסים באמצעות מדיה חברתית. פרסם את התוכן שלכם באתרי מדיה חברתית כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדאין. חפשו בלוגרים ומנהלי אתרים פוטנציאליים להעלות מאמרים שיהיו בעלי ערך לקהל שלהם. ספקו את סוג התוכן שהם רוצים.

צרו פרופיל עסק מקומי. הקפידו לכלול את פרטיכם ברישומי העסק המקומי שלכם. תרצו לעשות זאת עבור כל מדינה, עיר ומיקוד. זה יעזור להבטיח שאנשי הקשר של Google יוכלו להתחבר אליכם בקלות. אתם יכולים להשתמש ברבים מאותם כלים כדי לעזור לכם שבהם הייתם משתמשים כדי לאתר את העסק המקומי שלכם באמצעות השם המלא של העיר, המדינה והמיקוד שלכם באינטרנט.

השתמשו בבלוגים מקומיים. פרסום פוסטים בבלוג החברה שלכם הוא עוד דרך מצוינת לעזור לדירוג העסק המקומי שלכם. אתם יכולים להשתמש באותם כלים שבהם הייתם משתמשים כדי לאתר את הלקוחות המקומיים שלכם. אתם יכולים להזכיר אותם בהודעות שלכם. הם ימצאו את המידע שלכם בזמן שהם גולשים באינטרנט.

השתמשו בווידאו לסרטוני האינטרנט שלכם. תוכלו לנצל את הווידאו לקידום העסק שלכם. אתם יכולים לאפשר לצופים לצפות בסרטון שלכם בזמן שאתם נותנים מידע על המוצרים והשירותים שלכם. אם אתם חברת קידום אתרים, תוכל לשלוח את אתר העסק המקומי שלך ל"רישומי עסקים מקומיים "בולטים. ישנם גם אתרי וידאו שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם. אם אתם מוכנים להעלות את הסרטון שלכם למספר אתרים, תוכלו לעשות זאת, אך הקפידו ליידע אחרים שהסרטון פורסם.

בעוד ש- Google Local Business ידרג את האתר שלכם ברשימות מפות Google, הוא גם יעזור לאתר שלכם לדירוג בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תוכלו לכלול את האתר שלכם בכל אחד מדפי האינטרנט על ידי מתן קישור שיעביר את בעלי העניין ישירות לאתר העסק המקומי שלכם.

לסיכום

אלו היו עצות לשיפור דירוג לחנויות קונימבו, עצות אלו יכולות לעזור לכם לדרג גם כל סוג של אתר, אבל כאשר מדובר על מערכת שבה לא ניתן להגדיר תגיות קנוניקל בצורה פשוטה, במקרה קיצוני יותר שכל אתרי החברה יושבים על אותה כתובת IP מה שיכול להוביל לענישה גורפת בעתיד, יש לעשות את הדברים הפשוטים בתור התחלה שיתנו את האפקט הראשוני.