עסקים

עסקים חדשים ועסקים פעילים, מתנהלים בעידן החדש באופן שונה מההתנהלות העסקית שבוצעה בעבר. שיטות החשיפה והפרסום הן שונות לחלוטין וזאת עקב החוזקות העצומות וההשפעה של רשת האינטרנט והרשתות החברתיות על מהלך חיינו. אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של העסקים ובהם אפשר לראות באיזה תחום עוסקת החברה, מה היא מייצרת, אילו פריטים היא מייבאת או איזה שירות ייחודי ומיומן היא מציעה לקהל הלקוחות. כל עסק שמכבד את עצמו משקיע חשיבה וידע רב בנראותו של אתר האינטרנט שלו ובקטגוריות השונות שהוא מכיל. השיטה הנכונה היא לבצע אפיון של הפעילות העסקית באמצעות בונה אתרים מקצועי אשר מתמקצע בתחום זה ולאחר מכן הוא בונה אתר מעוצב ויוצא דופן.

לקוחות פוטנציאליים רבים אינם מכירים את כל רבדי הפעילות של כל עסק. לעיתים הם מכירים פאן אחד שלו ומופתעים לראות באתר האינטרנט שהחברה עוסקת גם בתחומים רבים נוספים. זו הסיבה שבאתר האינטרנט קיים מידע רב על הפעילות הרוחבית, כמו קורס ניהול ידע או קורסים אחרים שאפשר ללמוד באופן מקצועי במכללה של החברה. הפירוט של תחומי הלימוד והסילבוס מדרבן לקוחות להתעניין וגם להירשם. אם החברה עוסקת גם במתן שירות למוצר אלקטרוני, יפורט אופן קבלת השירות וגם במקרה זה, הלקוחות ישאירו את פרטיהם כדי לקחת את השירות שנחוץ להם.

קידום של עסקים

לאור המידע הרב שאוגרת כל חברה באתר האינטרנט שלה, השלב הבא הוא קידום אורגני של האתר כדי שלקוחות רבים ככל האפשר יחשפו למידע באתר האינטרנט המושקע. המטרה היא להעלות את מיקומו של האתר ממיקומו כרגע שהוא רחוק מאד מראש הטבלה במנוע החיפוש ולדאוג שהוא יהיה בין המקומות הראשונות והכי טוב במקום הראשון. מומחי קידום אתרים מבצעים אופטימיזציה ופועלים בכמה דרכים כדי להשיג מטרה זו.

הצלחות של קידום אורגני

אנשי מקצוע שהם מומחים בתחומם מצליחים לאור המאמצים שלהם בנושא קידום אורגני. יש עסקים שהקידום מתבצע במהירות, לאור העובדה שמדובר באתר איכותי שיש לו תכנים בטיב מעולה ולכן האלגוריתם של גוגל מעלה אותו כלפי מעלה. יש גם אתרים שתהליך הקידום שלהם עובר לאט יותר וזאת כיוון שיש עסקים רבים שפועלים בתחום זהה. אך למרות זאת תהליך קידום אורגני יצליח גם אם פרק הזמן שיידרש לכך יהיה ארוך יותר. בסופו של התהליך כולם יהיו מרוצים ממיקומו החדש של האתר במעלה הדף.

ההשפעה המטאורית של הרשתות החברתיות

פרקי הזמן הארוכים שציבור רב מבלה מדי יום ברשתות החברתיות המרכזיות כמו פייסבוק, אינסטגרם טיק טוק ועוד משפיעה מאד על מה שקורה בשוק. לכן חשוב לנצל אפקט זה באמצעות קידום ממומן לפלח שוק ספציפי. כאשר מפיצים מודעה שמותאמת לבני הנוער ורק הם רואים אותה, התהודה היא רבה מאד, כיוון שזהו פרסום ממוקד שמדבר בשפה שלהם. זו הסיבה שההזמנות באתרים של עסקים לא מאחרות לבוא.