קבלו טיפים לעסקים שבונים אתר חדש אם אתם מתכננים לבנות אתר אינטרנט חדש לעסק שלכם, יש כמה דברים מאוד אקוטים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

בניית אתר אינטרנט היא מהותית והיא מהווה את כרטיס הביקור של העסק שלכם, לא פעם אתר אינטרנט הוא המקום שבו כל לקוח עושה ביקור עוד לפני ביצוע פעולת רכישת מוצר או כל סוג אחר של שירות.

בשביל להצליח במשימה אתם קודם כל צריכים למצוא חברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה שתדע לעמוד במשימה, לבנות לכם אתר אינטרנט שמותאם בדיוק לצרכים האישיים שלכם, שיתוף פעולה עם מומחה קידום אתרים שיהיה חלק בלתי נפרד מהמשימה, יענה על הציפיפות והדרישות של הלקוחות שלכם ומעל הכל יגרום להמרות גבוהות שיסתכמו ביותר לקוחות פעילים בעסק שלכם.

אחת המטרות הראשונות של בעלי עסקים חדשים היא להיות עסוקים בבניית אתר חדש. הם נאלצים להיות בנוכחות מקוונת, מכיוון שיותר ויותר אנשים פונים לרשת כדי למצוא עסקים ושירותים אחרים. ובניית אתר חדש לא תספיק. בטח, הדף יהיה פעיל והדברים אמורים לצאת לדרך. הבעיה היא שלאחר הטירוף הראשוני של העלאת האתר לפעול, עדיין אתר אינטרנט חדש יצטרך למצוא אנשים ועסקים, נקודה.

כאן נכנסים שירותי קידום אתרים ושירותי בניית אתרים. יהיה צורך לבצע אופטימיזציה לאתר החדש שלך כדי ש”עכבישים” (אלו הם הזחלנים של מנועי החיפוש) ימצאו אותו וילמדו על מה מדובר. לאחר שנמצא, ניתן להעביר את האתר שלכם למנועי חיפוש. זה לא יהיה נחמד? המחיר יהיה נכון וכך גם העסק שלכם, מכיוון שתתחילו למשוך לידים חדשים בכל יום.

אמנם נכון שאתרים חדשים יכולים להשיג לקוחת, אך אתרים קיימים עדיין יכולים למשוך את אותם לקוחות. והם עושים זאת באמצעות טקטיקות שלא היו ידועות בעבר. למשל, נניח שאתם גלריה לאמנות עם כתובת בדרום הארץ. אז אתם יכול להיכנס ל- Google Directory ולהרשום את עצמכם. הרבה אנשים מסתכלים ב- Google Directory. כאשר הם ימצאו את גלריית האמנות שלכם, הם כנראה ילכו לדף הבית שלכם, יירשמו כדי לברר פרטים נוספים עליכם, ואז יבקשו תיאור שלכם ושל הגלריה שלכם. סביר להניח שהם ילחצו בכדי להגיע לאתר ולראות בדיוק מי אתם לפני שהם רוכשים.

כעת תוכל להעביר תנועה לאתר שלכם על ידי רישוםו בספריות. זה ידחוף את התנועה מהספריות לדף הבית של האתר. זכרו כי כל התנועה שתמצא את דרכה לאתר האינטרנט תהיה תנועה ממוקדת ביותר. המשמעות היא שהתנועה שמגיעה לאתר כבר תהיה מעוניינת בשירות או במוצר שאתם מקדמים ורוצים למכור ממנו. זה נקרא שיווק מונחה על ידי הצרכן וזו סיבה עיקרית עבור מנהלי אתרים לחתור לדרגות גבוהות יותר ב- SERP  (מנועי החיפוש).

להלן מספר טיפים בנושא קידום אתרים שבהם תוכלו להשתמש כדי לשפר את דירוג האתר ב- SERP.

תגי מטא עדיין חשובים. לעתים קרובות מתעלמים מהם, אך הם עדיין מהווים חלק מאלגוריתמי הדירוג של מנועי חיפוש רבים. כדי לשפר את הדירוג שלכם, הקפידו להשתמש בהם כראוי. עליכם לכלול את התיאור, מילות המפתח ותגי h1, h2 …. אל תשכחו את תגי ה- alt. אל תמלאו אותם יותר מדי במילות מפתח. השתמשו רק בכמילת מפתח אחת בעמוד. אז זה 1% מסך נפח המידע שלכם באותו עמוד.

קישורים נכנסים. נכון שקישורים נכנסים נחשבים לדירוג שלכם במנועי החיפוש. דרך טובה לבנות קישורים נכנסים היא הגשת האתר שלכם לספריות ובלוגים. מצאו גם פורומים ובלוגים ופרסמו תגובות שם. מצא וקראו את הכללים שלהם בפרסום קישורים. ודאו שאתם מצייתם להם. האתר שלכם צריך להכיל קישור שמילות המפתח העיקריות שעליהם רוצים “להתברג” הן כטקסט עוגן. הקישור אמור להפנות לאתר שבניתם. זה ישפר את דירוג ה- SERP שלכם במנועי החיפוש.

כתובות אתרים עם מקפים בשמות דומיינים ושמות קבצים קשה לדרג בגוגל. זאת מכיוון שמתייחסים למקף כאל מרחב. כמו כן, אין יתרון בשימוש בקו תחתון, במקום זאת ההימור הטוב ביותר הוא להשתמש במקפים בשמות הקבצים והדפים של האתר או ברמת שרת האחסון.

זה יעיל אם אתם משתמשים במילות המפתח בתגי הכותרת, התיאור והכותרת. ניתן לעשות זאת באמצעות מילות המפתח בתגיות אלה או באמצעות מילות המיתוג שכבר החלטתם עליהן. אתם יכולים להשתמש בנושא ולייעד אותו כמילת המפתח העיקרית שעליה תרצו להקדם בדירוג מנועי החיפוש. ואז, כאשר אתם יוצר את דף האינטרנט, בנו את העמוד סביב אותה מילת מפתח.

אלו רק חלק קטן מכל אותם טיפים לעסקים שבונים אתר חדש בשביל ביצלחיו להתברגע על מקומות גבוהים במנועי החיפוש.