אסטרטגיות SEO יעילות להגדלת תנועת החיפוש באתר שלך, מה באמת עובד ויכול להביא לשיפור דירוגי האתר במנועי החיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא נוף משתנה ללא הרף. מגמות ה- SEO ישתנו לנצח, אך אסטרטגיות SEO יעילות להגדלת תעבורת החיפוש באתר שלך צריכות להיות מעודכנות באופן קבוע ומתמיד. בתור מומחה קידום אתרים אני יכול להעיד שמה שעבד בעבר בתחילת הדרך פחות עובד כיום, אך יחד עם זאת ישנם מרכיבים קבועים שעדיין יעילים ועובדים, קבלו את השינויים ואת אטרטגיות ה SEO שיכולות לעבוד גם היום. רוב הסיכויים הם כי אסטרטגיות ה- SEO האפקטיביות שפיתחת עבור האתר האחרון שלך אינן עובדות כיום.

לפני שתשקיע באופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, תחילה עליך להבין את הסיבות האמיתיות שמאחורי תנועת החיפוש הנמוכה של האתר שלך. להלן כמה מהגורמים החשובים ביותר:

ניווט באתר

אם מילות המפתח העיקריות שלך אינן משולבות בניווט הראשי שלך, למבקרים יהיה קשה מאוד לעבור במהירות ברחבי האתר שלך. המלצה מלקוח קודם שהיה לי: “ניווט באתר שהוקם על ידי מעצב ובעוד שהניווט משמש את מנועי החיפוש, הדפדפן הראשי או דף הבית אינו פונקציונלי.”

לא רק ניווט לקוי באתר יוצר חווית משתמש גרועה, אלא שהוא יוצר NRA מאמץ נוסף עבור מנועי החיפוש. יש להגיע לכל עמוד באמצעות מילות המפתח העיקריות אליהן אתה מכוון לדף מסוים. יחד עם זאת “לחסוך” את מה שמכונה תקציב זחילה של מנועי החיפוש.

תוֹכֶן

תוכן איכותי אינו אופציונלי. מנועי החיפוש אוהבים תוכן טוב, מכיוון שהוא מראה שהאתר שלך מקיף ועשיר במידע. מכיוון שהאתר שלך מכיל תוכן כתוב ואינפורמטיבי, מנועי חיפוש יתחילו להתעלם מרבים מהדפים הפחות חשובים באתר שלך. הם יגררו את הדפים הפחות חשובים שלך לתחתית התוצאות של מנועי החיפוש.

אם תוסיף לאתר שלך תוכן חדש ורלוונטי בעקביות, מנועי החיפוש יבינו שלאתר שלך יש משהו שימושי וחשוב לעולם המקוון. כאשר הם מתחילים לקרב את העמודים הפחות חשובים שלך לחלק העליון של תוצאת החיפוש, זה בטוח יקשה את עמוד השדרה של הפופולריות באתר שלך.

מפה לאוזן

כשאנשים מספרים לחברים ולמשפחות על האתר שלך, הנטייה הטבעית היא להיות קצת מודאגים. אל תהיה. אם אנשים מחמאים על האתר שלך באתר ביקורות אתר כמו מפרסמים בתשלום, זו מחמאה מרחיקת לכת שמוסיפה לפופולריות ולנראות של האתר שלך. ביקורות חיוביות באתר אומרות הרבה יותר על האמינות והפופולריות שלך מאשר מאות ספרות שהוצאו ב- Google ו- Yahoo.

אם תקבל ביקורות חיוביות ברחבי העולם באתר שלך, זה כנראה בגלל שכל כך הרבה אנשים מדברים על זה ואוסטריץ ‘בפירוט על זה.

קישורים

מנועי החיפוש שמים כיום דגש רב על קישורים הרלוונטיים לתוכן האתר שלך. כלומר קישורים לאתר שלך מאתרים אמינים אחרים הם בעלי ערך רב יותר לפופולריות החיפוש שלך מאשר אלפי ביקורות גרועות.

במקום לכתוב גרירת ביקורת אתר משלך באתר ביקורות, שקול לשלם עבור תעבורת מבקרים לאתר שלך על ידי עידוד אנשים לקשר לאתר שלך. מכיוון שמנועי חיפוש כרגע שמים דגש על קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים, האסטרטגיה שלך חייבת לכלול כיצד למשוך אתרים אמינים לקישור שלך.

כדי למצוא אתרים או עסקים שאליהם ניתן לקשר, השתמש בדף סיעור מוחות. אחת הדרכים המגדלות היא לחשוב על כל הנושאים הקשורים לאתר שלך. לדוגמה, אם האתר שלך הוא חנות מקוונת, חשוב על כל המוצרים שהחברה שלך נושאת. עבור כל מוצר רשמו כ -10 רעיונות מובילים. עבור כל מוצר רשמו שניים או שלושה מפרסמים פוגעניים. עבור כל מוצר רשום שניים או שלושה עיצובים מקוריים.

ערכו רשימה של כל המוצרים הבודדים והמותגים המתאימים להם. בצע 2 חיפושים אקראיים ביום עבור כל מותג באמצעות מילות מפתח שונות. עבור כל חיפוש שנערך, כתוב רק עבור שני האתרים המובילים המפורטים על ידי מנוע החיפוש עבור כל מותג. זה ייתן לך רשימה של הזדמנויות מצוינות לקשר לאתרים אחרים. ישנם אתרים רבים באינטרנט אשר ישמשו כשותפי קישור עבורך. תוכל למצוא אתר של שותף קישור על ידי חיפוש “שלח כתובת אתר”. יש ממש מאות אתרים שישמשו כשותף קישור עבורך בחינם. פשוט חפש: “שלח כתובת אתר”, “כתובת אתר מקושרת”, או “שלח כתובת אתר לבלוג”. תמצא עשרות אתרים שאליהם אתה יכול לשלוח את כתובת האתר שלך.

נסו למצוא אתרים איכותיים שמהם ניתן להכניס קישור אל האתר שלכם, אלו מכונים אתרי אינדקס, אתרים אלו בהחלט יכולים להשפיע על דירוג האתר שלכם וחיזוק האמון שלו בעייני מנועי החיפוש.

מחקר ביטויים חדשים

השקיעו קצת זמן נוסף בקידום האתר שלכם עם תוכן איכותי וקישורים איכותיים אליו. ברגע שיש לך את האתר שלך איפה שמבקרים וצרכנים מהמיקום שלך יכולים להסתכל עליו, אל תפסיק שם או שתשמיד את הסיכויים שלך להצלחה עתידית. המשך להרחיב את האתר שלך עם תוכן חדש והוסף אליו כל יום. כל יום הוא יום חדש לאופטימיזציה למנועי חיפוש.

עליך לחקור מילות מפתח שיעבדו בקידום ובדירוג האתר שלך. יש לבחון היטב כל חיפוש של מילות מפתח. גלה את התנועה הנוכחית עבור מילות המפתח שאתה רוצה לקדם. אם יש מיליוני תוצאות, ייתכן שתרצה לשנות. הכל במטרה להגדיל את כמות הכניסות לאתר.